توجه به راهکارهای اقتصاد مقاومتی لازمه نجات اقتصاد کشور است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: لازمه نجات وضعیت اقتصادی کشور توجه به راهکارهای اقتصاد مقاومتی است.


علاءالدین بروجردی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ملت بزرگ ایران پرورش‌یافته مکتب ناب سیدالشهدا(ع) است که توانسته است این حماسه عظیم در جهان را رقم زند.

 

وی با تشریح عوامل مؤثر درروند پیروزی انقلاب اسلامی افزود: وجود امام راحل(ره) که هدیه الهی به ملت بزرگ ایران بود در کنار محور دیگر یعنی مردم که سرمایه اصلی این نظام هستند انقلاب اسلامی ملت ایران را به پیروزی رسانده است.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به لزوم شرکت گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن عنوان کرد: حضور پررنگ ملت ایران در انتخابات جاری که منطبق بر سیاست‌های رهبر انقلاب و نقطه مقابل طراحی دشمنان انقلاب و به‌ویژه آمریکا است می‌تواند به‌عنوان عرض‌اندامی در مقابل دشمنان کشور محسوب شود.

 

وی ایران را درگیر جنگ اقتصادی خواند و بیان کرد: با برداشته شدن تحریم‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و مدیریت آن‌ها می‌توان بر اساس محور کارها که منطبق بر منویات مقام معظم رهبری است وضعیت اقتصادی کشور را بهبود بخشید.

 

بروجردی با تأکید بر اشاعه رویکرد اقتصاد مقاومتی در مسائل جاری تصریح کرد: لازمه نجات وضعیت اقتصادی کشور توجه به راهکارهای اقتصاد مقاومتی است که این مهم در کنار رهنمود مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال به نام هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت می‌تواند علاوه بر ایجاد همکاری و تعامل میان ملت و دولت زمینه را برای رفع مشکلات اقتصادی به‌ویژه معضل اشتغال به وجود آورد.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بروجرد برای رشد اقتصادی خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌های شغل جدید در منطقه ویژه اقتصادی که مقدمات انجام آن ایجادشده ضرورت مهم و جدی است که باید از مرحله حرف به عمل وارد شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به اخذ مجوزهای لازم احداث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد گفت: با اصلاح خطوط حمل‌ونقل ازجمله حمل‌ونقل ریلی و هوایی در این منطقه با استفاده از ظرفیت حضور قرارگاه خاتم می‌توان این منطقه را به شکوفایی اقتصادی نزدیک کرد.

وی با تأکید بر رفع مشکلات منطقه محروم شهر اشترینان از توابع شهرستان بروجرد، اظهار داشت: بر اساس قانون باید آحاد مردم از امکانات مساوی در زمینه‌های مختلف رفاهی و معیشتی برخوردار باشند و نباید مشکلاتی نظیر نبود آب سالم بهداشتی و مسائل درمانی داشته باشند.

دیدگاه ها