مشکل اساسی حمل ونقل کالا در شهرستان بروجرد

مباحث مربوط به تأسیس و بهره برداری از پایانه بار به دلیل مشکل موجود در بحث تملک زمین در مکان مناسب، نیازمند مساعدت نمایندگان و فرماندار این شهرستان برای اجرایی شدن این موضوع است.


 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، به منظور استماع مشکلات رانندگان و تشریک مساعی و همفکری برای رفع این مشکلات نشست مشترکی با حضور علاءالدین بروجردی، نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی، حسن رحمانی، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان، فرماندهی پلیس راهور بروجرد و انجمن های صنفی بخش حمل و نقل جاده ای و رانندگان این شهرستان در بروجرد برگزار شد.

در ابتدای این نشست رؤسای انجمن های صنفی رانندگان شهرستان بروجرد اهم مشکلات و دغدغه های رانندگان را مطرح نمودند و پس از آن علاءالدین بروجردی، نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل حمل و نقل و پایانه های لرستان در خصوص مرتفع نمودن مشکلات و مسائل بخش حمل و نقل جاده ای استان، خواستار همکاری و ارائه راهکارهای قانونی و مناسب برای رفع مشکلات و دغدغه های حوزه حمل و نقل جاده ای در شهرستان بروجرد شد.

در ادامه، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان با سازنده دانستن این گونه نشست ها اظهار داشت : فقدان پایانه بار مناسب مشکل اساسی حمل ونقل کالا در شهرستان بروجرد است که مباحث مربوط به تأسیس و بهره برداری از پایانه بار به دلیل مشکل موجود در بحث تملک زمین در مکان مناسب، نیازمند مساعدت نمایندگان و فرماندار این شهرستان برای اجرایی شدن این موضوع است.

رحمانی با اشاره به کاهش قابل توجه بار در کشور به دلیل رکود جاری، تصریح کرد : برای جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان، لازم است شرکت های حمل و نقل کالا تعامل و همکاری کامل با سالن اعلام بار داشته باشند و می بایست تمامی بارنامه های صادر شده توسط این شرکت ها منضم به برگ نوبت دهی سالن اعلام بار باشند در غیر این صورت در کمیسیون های رسیدگی به تخلفات با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی افزود : انجمن صنفی رانندگان بروجرد با همکاری کانون انجمن های صنفی رانندگان استان پیگیری لازم را برای برقراری پوشش بیمه تکمیلی رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای این شهرستان در دستور کار قرار دهند تا رانندگان با فراغ بال بیشتری به فعالیت بپردازند.

مطالب مشابه
دیدگاه ها