امام جمعه بروجرد: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب جهان است

بروجرد-امام جمعه بروجرد با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب جهان است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: شور و نشاط فراوان ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی طومار رژیم ستمشاهی را برچید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با رای ۹۸ درصدی ملت ایران پایه ریزی کرد.
وی اظهار کرد: حضور همیشگی ملت ایران در صحنه های مختلف انقلاب، تمام توطئه های دشمنان را در ۳۷ سال گذشته خنثی کرده است.
امام جمعه بروجرد افزود: انقلاب اسلامی ایران برخلاف سایر انقلاب های جهان از حمایت و پشتوانه قوی ملت برخوردار است و این پشتوانه محکم به برکت وجود رهبری و ولایت فقیه می باشد.
وی انقلاب اسلامی ایران را یک نظام مردم سالار دینی خواند و گفت: وجود ولایت فقیه و حضور گسترده مردم دلیل اصلی پیروزی و پیشرفت ایران اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: شرکت گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی های ۳۷ سال گذشته از برکات نظام مردم سالاری دینی است که باعث ثبات و تداوم انقلاب اسلامی شده است.
وی افزود: مردم ایران یکبار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و حمایت خود را از انقلاب به رخ جهانیان می کشانند و ثابت می کنند پای انقلاب ایستاده اند.
امام جمعه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران شاهد فداکاری و ایثار نیروهای مسلح در صحنه های مختلف انقلاب بوده است.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بروجرد با حضور یگان های منتخب نیروهای مسلح مستقر در بروجرد در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد.

مطالب مشابه
دیدگاه ها