اطلاعیه شماره ۳ علاءالدین بروجردی نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان

اطلاعیه شماره ۳

علاءالدین بروجردی نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان

در اطلاعیه نماینده مردم بروجرد آمده است:

در راستای مطالب مطرح شده اخیر در فضای مجازی، موارد ذیل  را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانم:

  1. در طول سال های گذشته همواره اینجانب با شرکت و تشکیل جلسات متعدد با حضور اقشار مختلف مردم شریف بروجرد در شهر و روستا ، مسائل و مشکلات و وضعیت کلی شهر و پروژه ها را برای همشهریان تببین و همواره پاسخگوی انتقادات و پیشنهادات آنها بوده و می باشم به نحوی که اخیرا هم در راستای آگاهی بخشی به همشهریان عزیز جلسات پرسش و پاسخ با حضور چشمگیر برادران و خواهران همشهری برگزار گردید و با صداقت کامل از آخرین پیگیری ها در راستای استیفای حقوق موکلین و مشکلات موجود بر سر راه ، با مردم سخن گفته شد.
  2. برخی افرادی که حتی متاسفانه شآن و جایگاه لباس روحانیت معزز را هم رعایت نکرده و در سابقه شان عدول از موازین موج میزند به نحوی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی صلاحیت آنها تایید نشده است حق سوء استفاده از عناوین مقدسی چون بسیج و روحانیت را نداشته ، هرچند که کارنامه ایشان نزد همشهریان عیان است.
  3. ضمن احترام به همه گروه ها و جناح ها، اعلام میدارم : راهبرد کلی اینجانب در همه ادوار تکیه به رای و اعتماد مردم بوده و هست و دلیل و حجتی جهت حضور در جلسات فرمایشی نیافتم. بدون شک مردم نیز هوشمندانه فضاسازی ها و بداخلاقی های انتخاباتی و همچنین عملکرد کاندیداها و طرفدارانشان را رصد و قضاوت خواهند کرد.
  4. وسلام علیکم
مطالب مشابه
دیدگاه ها