علاالدین بروجردی به عنوان گزینه اول ائتلاف اصولگرایان در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان اعلام شد

 عضو شورای همگرایی اصولگرایان لرستان لیست مورد حمایت اصولگرایان در چهار حوزه انتخابیه این استان را اعلام کرد.


ابراهیم بارانی بیرانوند با اعلام لیست کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه های انتخابیه لرستان اظهار داشت: شورای همگرایی اصولگرایان لرستان لیست کاندیداهای اصولگرای چهار حوزه انتخابیه لرستان را اعلام کرده است.

وی اسامی کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان در حوزه انتخابیه بروجرد را علاءالدین بروجردی و همچنین عباس گودرزی عنوان کرد و گفت: همچین کاندیدای اصولگرای مورد حمایت شورای همگرایی اصولگرایان لرستان در حوزه انتخابیه دورود و ازنا حسین گودرزی است.

عضو شورای همگرایی اصولگرایان لرستان کاندیدای مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان را علی امامی راد معرفی کرد و گفت: همچنین کاندیدای مورد حمایت شورای همگرایی اصولگرایان در حوزه انتخابیه پلدختر نیز سید حمید رضا کاظمی است.

بارانی به روند بررسی شورای همگرایی اصولگرایان لرستان برای انتخاب کاندیداهای مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی و همچنین سلسله و دلفان و الیگودرز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بررسی های شورا در این رابطه در حال انجام بوده و به زودی کاندیداهای اصولگرای مورد حمایت در این دو حوزه انتخابیه اعلام می شوند.منبع : مهر

مطالب مشابه
دیدگاه ها