تنور انتخابات با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات مجلس در بروجرد داغ تر شد

بروجرد – ایرنا – بسیاری از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجرد از نخستین ساعات بامداد امروز( پنجشنبه) فعالیت های تبلیغاتی خود را همزمان با سراسر کشور آغاز کردند.


 به گزارش ایرنا این نامزدها با نصب پوسترو بنر و افتتاح رسمی ستادهای انتخاباتی، تبلیغات خود را در شهر و روستاهای بروجرد آغاز کردند.

با اعلام نظر شورای نگهبان، ۲۶ تن به عنوان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بروجرد معرفی شدند و از امروز می توانند فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کنند.
فرصت برای این تبلیغات، هماهنگ با همه استان های کشور تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری ادامه خواهد داشت.
گمانه زنی ها از انصراف شماری از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز حکایت دارد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد گفت: دراین دوره از انتخابات به منظور جلوگیری از بی نظمی در الصاق عکس ها و پوسترها به ویژه در مناطق ممنوعه، ۳۵ نقطه در سطح شهر به صورت داربست در نظر گرفته شده است.
احمد گودرزیان در گفت و گو با ایرنا افزود: این جایگاه ها برای تبلیغات ۲۶ نامزد تایید صلاحیت شده بروجرد کافی است و تا زمان برگزاری انتخابات، کم و کاستی ها در این زمینه برطرف می شوند.
وی از نامزدهای انتخابات خواست ضمن همکاری با مدیریت شهری به پاکیزگی شهر و حفظ اموال عمومی توجه نمایند و عکس ها و پوسترهای خود را در مکان های تعیین شده، نصب کنند.
گودرزیان گفت: در این دوره از انتخابات، حدود چهار هزار و ۸۰۰ تن عوامل اجرایی کار نظارت بر انتخابات را در شهرستان بروجرد برعهده دارند.
وی افزود: ۴۷۶ صندوق اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان بروجرد در نظر گرفته شده که به صورت ثابت و سیار آرای مردم را در هفتم اسفندماه جمع آوری می کنند.
رئیس ستاد انتخابات بروجرد اظهار کرد: ۲۵۵ هزار تن از مردم شهرستان بروجرد در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری واجد شرایط رای دادن هستند.
وی افزود: رای اولی ها با ۱۸ سال سن می توانند برای نخستین بار در انتخابات شرکت کنند.
گودرزیان تخریب نامزدها در فضای مجازی را خلاف قانون دانست و اظهار کرد: نامزدها باید به قانون و منشور اخلاقی انتخابات توجه کنند.
به گفته وی تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات از۲۹بهمن به مدت یک هفته ادامه دارد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفندماه به طور همزمان برگزار می شوند.
شهرستان بروجرد با حدود ۳۵۰ هزار تن جمعیت دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

دیدگاه ها