استمرار سیاست حمایت از صهیونیست ها به ضرر ترکیه تمام می شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انفجارهای آنکارا تاکید کرد: استمرار سیاست حمایت از صهیونیست ها به ضرر ترکیه تمام می شود.

به گزارش ایرنا از خانه ملت – علاء الدین بروجردی با بیان این که سیاست ترکیه در منطقه بازی با آتش بود افزود: ترکیه کشور اسلامی وهمسایه ماست و علاقه مند هستیم امنیت پایدار پیوسته در ترکیه وجودداشته باشد چرا که به نفع ترکیه و همسایگان ترکیه است .

وی اضافه کرد: سیاست های ترکیه در منطقه بازی با آتش و تقویت وآموزش به تروریست ها و در اختیار قرار دادن سلاح به آنها بود نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز متاسفیم که این حوادت تلخ در ترکیه رخ داده است.
بروجردی گفت : اما استمرار سیاست تقویت صهیونیست ها همیشه به عنوان خطر می تواند تهدید کننده امنیت کشورهای تقویت کننده تروریست ها باشد.
به گزارش منابع خبری – انفجار مهیب خودرو بمب گذاری شده در مرکز شهر آنکارا پایتخت ترکیه در نزدیکی مقر ستاد فرماندهی ارتش ۲۸ کشته و ۶۱ مجروح بر جای گذاشت.
این انفجار روز چهارشنبه و موقع خروج پرسنل نظامی ترکیه از محل کارشان رخ داد که نعمان کورتولموش معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت ترکیه – آخرین شمار تلفات این انفجار را ۲۸ نفر و شمار زخمی ها را ۶۱ نفر اعلام کرد.

دیدگاه ها