رای اولیهای بروجردی و شور و شوق حضور درانتخابات

این روزها رای اولیها شور و شوق خاصی برای حضور در انتخابات را دارند و آماده اند تا در روز ۷ اسفند با حضور خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر را خلق کنند.


 

به گزارش بازتاب بروجرد برگزاری انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم با آگاهی نمایندگان اصلح و شایسته را انتخاب می کنند و نمایندگان به مدت چهار سال در مجلس حضورخواهند یافت.
حضور پر شور و گسترده مردم در همه انتخابات های مختلف چشمگیر بوده و نشان داده که مردم در تعیین سرنوشت کشورشان حضور می یابند و این موضوع برای ملت ایران بسیار حائز اهمیت است.
اما در این میان نوجوانان و جوانان در انتخابات نقش مهمی دارند و می توانند در یک رویداد سیاسی حضور یابند و نشان دهند که تک تک آرا برای انتخاب نماینده و سرنوشت کشور چقدر اهمیت دارد.

رای اولیهایی که امسال برای اولین بار است که می خواهند در انتخابات شرکت کنند، شور و شوق خاصی دارند و در یک تجربه سیاسی با حضوری گسترده مشارکت می کنند.
نوجوانانی که سن آنها بالای ۱۸ سال است می توانند به عنوان رای اولی در انتخابات ۷ اسفند حضور یابند و نشان دهند که سرنوشت کشور برای آنها اهمیت خاصی دارد.
یک رای اولی بروجردی در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: در انتخابات ۷ اسفند به همراه خانواده مشارکت می کنم و سعی می کنم یک نماینده اصلح را انتخاب نماییم چرا که با یک انتخاب خوب می توان نماینده ای را راهی مجلس کرد که روز به روز شاهد آبادانی بود.
“امیر حسین عزیزی” افزود: هر چه حضور نوجوانان و جوانان و مردم در انتخابات گسترده تر باشد، ثابت می شود که ملت ایران همیشه در همه صحنه ها حاضر هستند و به آرمانها پایبند می باشند.
به گفته وی از مدتها قبل خود را برای حضور در اولین انتخابات آماده نموده ام و اکنون که تبلیغات در حال انجام است با آگاهی تحیقیق می کنم که چه نماینده ای را انتخاب نمایم.

یک دانش آموز بروجردی گفت: همه واجدین شرایط باید در انتخابات شرکت کنند و حماسه ای عظیم را خلق کنند و رای اولیها هم برای اولین بار پای صندوق های رای حاضر شوند و در این رویداد سیاسی مشارکت نمایند.
” پارسا حافظی” اضافه کرد: بسیار خوشحالم که برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنم و حضور مردم و رای اولیها در انتخابات ۷ اسفند بار دیگر به دشمنان نشان می دهد که مردم در همه عرصه ها مشارکت پر شوری دارند.
وی بیان کرد: به نظر من حضور رای اولیها در انتخابات همه دسیسه های دشمنان را نابود می کند و نشان می دهد که برنامه ها و توطئه های آنان بی اثر است و انتخابات گسترده و پر شوری برگزار می گردد.
حافظی اظهار داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و باید با آگاهی و تحقیق نمایندگانی اصلح و شایسته را انتخاب نماییم.

مطالب مشابه
دیدگاه ها