رئیس آموزش و پرورش بروجرد: بیش از ۶ هزار دانش آموز رای اولی در انتخابات بروجرد شرکت می کنند

رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: بیش از ۶ هزار دانش آموز رای اولی در انتخابات ۷ اسفند ماه  بروجرد شرکت می کنند.


“جمشید ابوالفتحی” در گفت و گو با بازتاب بروجرد افزود: دانش آموزان رای اوی برای نخستین بار است که در انتخابات مشارکت می کنند و در شهرستان بروجرد بیش از ۶ هزار نفر از دانش آموزانی که دارای ۱۸ سال تمام هستند به عنوان رای اولی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت می کنند.

وی اظهار داشت: متولیدن ۷۶و قبل از آن می توانند در انتخابات ۷ اسفند ماه شرکت نمایند و در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نقش مهمی داشته باشند.
وی اضافه کرد: رای اولیها باید توجه داشته باشند تا نمایندگان اصلح و شایسته را انتخاب کنند چرا که انتخابات و انتخاب افراد اصلح یک تکلیف است.
ابوالفتحی اظهار داشت: باید افرادی در انتخابات انتخاب شوند که  در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند و گوش به فرمان رهبری باشند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ نمایند.
به گفته وی نمایندگان وظایف مهمی دارند که یکی از وظایف آنها رساندن خواسته های مردم شهرستان و استان به گوش مسئولین است و این که نماینده مجلس باید در صحنه های مختلف حضور داشته باشد.
رئیس آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: دانش آموزان می توانند با انتخاب نمایندگان اصلح نقش خود را ایفا کنند و به عنوان اولین تجربه حضور در مشارکت های مردمی بر حضور گسترده این انتخابات بیفزایند.
نویسنده : مرجان سلیمانی

مطالب مشابه
دیدگاه ها