ستاد انتخابات: شماره ملی رای دهندگان ثبت می شود

سخنگوی وزارت کشور در ستاد انتخابات اعلام کرد علاوه بر شناسنامه، رای دهندگان باید شماره ملی خود را نیز همراه داشته باشند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حسینعلی امیری، سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرد همه مقدمات و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات روز ۷ اسفندماه فراهم و عوامل اجرایی آماده اند.

امیری در گفتگوی تلویزیونی با دارابی، خبرنگار گروه خبری مستقر در ستاد انتخابات تصریح کرد: همه ملزومات از جمله تعرفه ها، صندوق ها و مهرها برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آماده شده و عوامل اجرایی آماده اند که از ساعت ۸ صبح روز جمعه آرا شرکت کنندگان در انتخابات را جمع آوری کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور با تقدیر از رسانه هایی که تاکنون با اطلاع رسانی و فعالیت صحیح همگام با مردم و مسئولان در مسیر خلق حماسه ای دیگر گام برداشته اند، از عموم رسانه ها خواست در ادامه نیز ضمن کمک به گسترش فضای پرشور و با نشاط انتخاباتی از هرگونه اقدام تخریبی و حساسیت برانگیز خودداری کنند و اخبار و مطالب را فقط از مراجع ذیصلاح دریافت و منتشر کنند.

امیری با اشاره به اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: برای شرکت در انتخابات علاوه بر شناسنامه همراه داشتن شماره ملی نیز ضروری می باشد.

در این اطلاعیه آمده است: به آگاهی عموم ملت شریف ایران می رساند به جهت سهولت فرایند ثبت نام رأی دهندگان جهت اخذ رأی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای شرکت درانتخابات علاوه بر شناسنامه همراه داشتن شماره ملی نیز ضروری می باشد.

فلذا از عموم هموطنان عزیز دعوت می شود در روز جمعه مورخ ۷/۱۲/۱۳۹۴ با همراه داشتن شماره ملی و شناسنامه خود، با حضوری آگاهانه و پرشور، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران افزوده و مجریان انتخابات را نیز در هر چه بهتر برگزار نمودن آن یاری نمائید.

مطالب مشابه
دیدگاه ها