حضور پر شور مردم بروجرد در پای صندوق های رای/صفوف اخذ رای هر لحظه طولانی تر می شود

مردم بروجرد امروز حضور پر شوری در انتخابات داشتند و لحظه به لحظه صفوف مردم برای حضور در انتخابات طولانی تر می شود.


به گزارش بازتاب بروجرد امروز ملت ایران اسلامی بار دیگر با حضور خود در انتخابات نشان دادند که پایبند به نظام و ارزشها و آرمانها هستند.
امروز همه واجدین شرایط رای دادن با در دست داشتن شناسنامه به شعب اخذ رای رفتند و با حضور در انتخابات تلاش می کنند تا نماینده شایسته ای را انتخاب نمایند.
شعبه های مختلف شهرستان بروجرد امروز شاهد حضور اقشار مختلف مردم بودند، امروز همه آمده بودند به عشق وطن، به عشق رهبر و برای سرنوشت کشور.
امروز مردم بار دیگر با حضور پر شور در پای صندوق های رای به دشمنان نشان دادند که سخنان آنها هیچ گونه اثری در حضور انتخابات ندارد.
امروز بیشتر خانواده ها همگی با هم در انتخابات شرکت کرده بودند و با کودکانی که در آغوش داشتند، در دو انتخابات مهم کشور حخضور یافتند.
حضور پیر و جوان، مرد و زن، میانسالان، رای اولیها و کودکانی که به همراه والدین خود آمده بودند ، اقتدار و عظمت را خودنمایی می کرد.
یکی از رای دهندگان بروجردی گفت: ملت ایران در همه صحنه ها حضور داشته اند و امروز حضور مردم پر شورتر از همیشه بوده است.
” آزاده یاراحمدی” افزود: هر چه حضور مردم در انتخابات پر رنگتر باشد، نشان دهنده عشق و علاقه ملت ایران اسلامی به انقلاب است.
به گفته وی امروز بار دیگر به دشمنان نشان دادیم که حرف های آنان بی اثر است و ما همیشه تا آخرین نفس نسبت به ارزشها و آرمانها پایبند هستیم.
یک شهروند دیگر گفت: ۷۰ سال سن دارم و تا کنون در همه انتخابات شرکت کرده ام و خوشحالم که این بار نیز موفق شدم در دو انتخابات مهم شرکت نمایم.
” زینب زیویاری” افزود: رهبرم را خیلی دوست دارم و امروز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در این انتخابات شرکت کرده ام.
وی بیان کرد: امروز ملت ایران اسلامی با حضورشان در انتخابات به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و نشان دادند که همیشه گوش به فرمان رهبری هستند.
به گفته وی همه ما تا جان در بدن داریم پشتیبان نظام و مطیع امر رهبر هستیم.
به گزارش بازتاب بروجرد رای گیری در بروجرد به دلیل استقبال گسترده تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شد.

مطالب مشابه
دیدگاه ها