علاءالدین بروجردی : بر کارشکنی واشنگتن در اجرای برجام تردیدی وجود نداشت و ندارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به تاخیر در رفع تحریم های بانکی اظهار داشت: با توجه به اینکه تاخیر در رفع تحریم های بانکی اروپا متاثر از عدم همکاری آمریکایی هاست، باید گفت که بر کاشنکنی واشنگتن در اجرای برجام تردیدی وجود نداشت و ندارد.


ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت،نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا دشمن ملت ایران است، تاکید کرد: این کشور غیر قابل اعتماد است و در عرصه اجرای برجام نیزتلاش دارد با سنگ اندازی مانع اجرای درست و به موقع آن شود.

وی ادامه داد: واشنگتن از فضایی که برای کشورهای دیگر در ارتباط با حضور در اقتصاد ایران فراهم شده است -و چنین جایگاهی برای آنها وجود ندارد- به سمت بر هم زدن برجام رفته اما اقبال کشورهای دیگر و پایبندی ایران به تعهداتش مانع از رسیدن آمریکا به هدفش می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی در این باره که تاخیر در رفع تحریم ها به توقف برجام منجر نشود گفت: شاید این سنگ اندازی ها باعث تاخیر در اجرای کامل و درست تعهدات غرب شود اما طبق توافقات از پیش تعیین شده این کارشکنی ها در نهایت عامل به توقف برجام نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با تأکید بر اینکه ایران به فعالیت‌های هسته‌ای خود به صورت کامل ادامه می‌دهد، متذکر شد طرف غربی در اجرای تعهدات خود در برجام از جمله در لغو تحریم‌های بانکی تأخیر کرده است.

مطالب مشابه