بروجردی:باید در جنگ اقتصادی نیز دشمن را شکست دهیم

منتخبان مردم در مجلس دهم تا کمتر از ۱۸ روز دیگر در حالی به ساختمان بهارستان نقل مکان می کنند که طی دو روز گردهمآیی در ساختان قدیم مجلس ، علاوه بر رایزنی با مسئولان اجرایی کشور اولویت های کاری مجلس دهم را به بحث گذاشتند ، اولویت هایی که رنگ و بوی اقتصادی داشت .

در این باره علاء الدین بروجردی منتخب مردم بروجرد گفت : اگر یک همکاری منطقی در کنار مسئولیت نظارتی مجلس در تصویب قوانین و نظارت بر دولت میان مجلس و دولت باشد ، حل مشکلات جامعه سرعت می گیرد .
وی افزود : همانطوری که رهبر معظم انقلاب هم امسال را با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند موضوع اقتصاد بسیار مهم است زیرا ما با جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ایران مواجه هستیم .
نماینده مجلس نهم و منتخب مجلس دهم افزود : آمریکایی ها با طراحی این جنگ از ظرفیت جهانی و منطقه ای خود استفاده کردند ، قطعنامه های متعدد با هدف تحریم به جامعه ما تحمیل کردند و در شرایطی که در جنگ سیاسی و بین المللی پیروز شدیم باید از شرایط فعلی استفاده کنیم و در یک اقدام جمعی هوشمندانه بتوانیم بر دشمن غلبه و جنگ اقتصادی را به نفع خود تمام کنیم .
بروجردی تاخیر در بهره برداری از ذخایر نفت و گاز و استخراج این منابع از طرف همسایگان را از معضلات اقتصادی کشور دانست و گفت :‌ اقتصاد و اشتغال در ظرف اقتصاد مهمترین مسئله ماست .

وی افزود : برای خیل عظیم جوانان تحصیلکرده بیکار باید چاره اندیشی شود .

منتخب مردم بروجرد گفت : نباید از جنگ دشمن در فضای مجازی و شبیخون فرهنگی و ترویج مواد مخدر نیز غافل شویم.

دیدگاه ها