بروجردی: ایران در حوزه سایبری از منافع ملی خود دفاع می‌کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به طرح ضدایرانی کنگره به بهانه حملات سایبری گفت: آمریکایی ها در عرصه فضای مجازی همانند عرصه فضای حقیقی علیه ایران اقدام می کنند و طبیعی است که ما هم از تمام ابزارهای خودمان در این مصاف استفاده کنیم.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، علاء الدین بروجردی در واکنش به اقدام کنگره آمریکا درباره تدوین طرحی برای تحریم ایران به بهانه حملات سایبری، افزود: به طور حتم ادعاها و اتهامات مطروحه علیه ایران از سوی مسئولان ایالات متحده بی پایه و اساس است و آن ها با طرح این گونه مسائل به دنبال افزایش فشار بر جمهوری اسلامی هستند.
نماینده مردم بروجرد، با اعلام اینکه جمهوری اسلامی قطعا در حوزه سایبری از منافع ملی خود دفاع می کند افزود: تلاش آمریکایی ها برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران به بهانه حملات سایبری نشان دهنده روحیه و رویکرد خصمانه این کشور نسبت به جمهوری اسلامی است و این مسئله بارها از سوی آن ها به اثبات رسیده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: ایران تمام تلاش خود را برای گسترش و پیشرفت علوم جدید انجام می دهد و قطعا اقداماتی مانند تحریم نمی تواند ما را از این مسیر خارج کند.

یک قانونگذار جمهوری‌خواه آمریکایی طرحی برای تحریم ایران به بهانه حملات سایبری ارائه کرده است.

دیدگاه ها