بروجردی:استفاده از روش‌های نوین کشاورزی سبب تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود

به گزارش تسنیم: علاءالدین بروجردی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به کار خوبی که در زمینه بلوط در لرستان اتفاق افتاد، انگیزه در مجلس دهم بیشتر می‌شود تا بتوانیم این ثروت عظیم استان را حفظ کنیم و امیدواریم فضای حمایتی در مجلس دهم بیش از مجلس نهم باشد تا بتوانیم به‌ عنوان نمایندگان لرستان نقش خود را ایفا کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی و دستور رهبری نیازمند پیوست فرهنگی است افزود: باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را با استفاده از همه ظرفیت‌ها فرهنگ‌سازی کنیم تا بتوانیم از مجموعه توانمندی‌های ملی خود در عرصه صنعت توریسم، فرصت‌های قابل‌توجهی برای استان به دست آوریم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: با توجه به اینکه کار مردم لرستان اصولاً کشاورزی است و لرستان جزو چند استان پر آب ایران است می‌تواند در بعد کشاورزی با استفاده از روش‌های نوین کشاورزی، جدا از مسئله صنعت  به اقتصاد مقاومتی کمک کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بیشتر زمین‌های لرستان کشت دیم انجام می‌دهند و در سطح کشور توجه چندانی به این مسئله نمی‌شود، عنوان کرد: در ساخت سدها با توجه به مجموعه مشکلات اعتباری همچنان عقب هستیم ولی اگر مجموعه سدهای مهم در دست‌ساخت استان محقق شود این مهم میسر می‌شود.

دیدگاه ها