بروجردی : اروپایی ها به امنیت پایدار ایران غبطه می خورند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران از امنیت بالایی برخوردار است گفت : اروپایی ها به امنیت پایدار ایران غبطه می خورند .

به گزارش ایرنا علاء الدین بروجردی در آیین راه اندازی استودیوی پخش زنده سیمای بروجرد در محل رادیوی این شهر افزود: امنیت پایدار ایران اسلامی به واسطه فضل الهی و به برکت خون شهدا ایجاد شده است  .

وی اظهار کرد: در میان اقتدار ملی کشور- حلقه ضعیفی به نام اقتصاد وجود دارد که حتما این خاکریز نیز فتح می شود .

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: باید به دنبال احیای توانمندی های بالقوه ملی باشیم تا در صورت تغییر در قیمت نفت دچار بحران نشویم  .

وی گفت : ایران اسلامی از نظر نفت و گاز کشوری ثروتمند است ولی باید این وابستگی به خام فروشی قطع شود .

بروجردی نامگذاری سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل را یادآور شد و افزود: آمریکا سال ها تحریم های ظالمانه ای علیه ایران وضع کرده بود ولی ملت با مجاهدت – ایستادگی و مقاومت توانستند از موانع عبور کنند .

وی افزود: اوباما در یکی از سخنرانی های خود اعلام کرد اگر می  توانستیم همه پیچ و مهره های هسته ای ایران را باز می کردیم ولی نمی توانیم که این سخنان مکمل ما می توانیم امام خمینی (ره ) بودند .

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز مقام معظم  رهبری این راهبرد را با همان اقتدار ادامه می دهند و نظام جمهوری اسلامی  بعد از ۳۷ سال ایستادگی و مقاومت حرف اول را در منطقه می زند .

وی گفت : آمریکا- صهیونیست ها و همه کسانی که بارها به دنبال براندازی نظام بودند- امروز دست های خود را به نشانه تسلیم بالا برده اند و نمی توانند خدشه ای بر ساختمان و بنای رفیع جمهوری اسلامی وارد کنند .

بروجردی با تاکید بر نقش صدا و سیما در زمینه اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور اظهار کرد: بروجرد ظرفیت های فراوانی در بخش فرهنگی وهنری دارد و امیدواریم از سیمای بروجرد به عنوان یک ظرفیت جدید بهره مند شویم

وی راه اندازی سیمای بروجرد را مطالبه جدی مردم این شهرستان دانست و افزود: رادیو بروجرد پس از ۱۲ سال فعالیت روزانه ۹ ساعت برنامه متنوع پخش می کند که در میان رادیوهای کشور از جایگاه خوبی برخورداراست  .

دیدگاه ها