بروجردی: فصل جدیدی از اجرای اقتصاد مقاومتی ؛ با دیپلماسی پارلمانی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم فصل نوینی از اجرای اقتصاد مقاومتی را با استفاده از دیپلماسی پارلمانی آغاز خواهد کرد.
علاءالدین بروجردی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: علاوه بر اینکه دولت باید دیپلماسی اقتصادی را در عرصه وزارت خارجه برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی رقم بزند ، نمایندگان مجلس نیز بزودی فصل نوینی را در چارچوب اقتصاد مقاومتی با استفاده از دیپلماسی پارلمانی و به صورت کاملاً فعال و جدی آغاز خواهند کرد.
بروجردی در ادامه درخصوص اجرای برجام و مسائل پس از برجام اظهار داشت: با توجه به فرمایش های مقام معظم رهبری و مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی ، در صورتی که طرف های غربی بخواهند برجام را بر هم بزنند ، ما در بند (۳) مصوبه قانونی مجلس صریحاً ذکر کرده ایم که در کمترین زمان ممکن ظرفیت غنی سازی را به ۱۹۰ هزار سو خواهیم رساند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امکان این افزایش ظرفیت کاملاً مهیا است و اگر طرف های ما و بخصوص آمریکایی ها بخواهند بازی را بر هم بزنند باید بدانند که در نقطه مقابل آنها یک عزم و اراده پولادین وجود دارد.
بروجردی اضافه کرد: همان نکته ای که در تعبیر زیبای مقام معظم رهبری مطرح شد که فرمودند «آن را به آتش خواهیم کشید» ، اجرای این فرمان همان نکته ای است که در مصوبه مجلس نیز آمده است.

دیدگاه ها