بازدید علاءالدین بروجردی از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

علاءالدین بروجردی نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ۲۶ آبان ماه از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بازدید کرد.

علاءالدین بروجردی در جریان بازدید از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، در دیداری با حضور سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه استان کرمانشاه، در جریان روند کمک رسانی و بازسازی مناطق آسیب دیده قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور؛
دکتر ذوالقدر معاون قوه قضائیه،
سردار دکتر سازمند نماینده عالی قرارگاه خاتم الانبیاء،
سردار ریحانی فرمانده سپاه استان کرمانشاه،
فرمانده استانی قرارگاه خاتم،
و دیگر فرماندهان سپاه و مسئولان استان انجام گرفت؛ سردار ریحانی و جناب سرهنگ رجبی، توضیحات مبسوطی از ابتدای حادثه و سازماندهی و تقسیم کار بین کلیه عوامل کمک رسان ارائه نمود.

علاءالدین بروجردی طی مصاحبه ای با خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرد: عبور از مرحله اسکان موقت – با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه – باید به سرعت انجام و در کوتاهترین زمان ممکن تبدیل به اسکان دائم شود و بنده بلافاصله پس از مراجعت به تهران پیگیری های لازم را برای پشتیبانی موثر از این اقدام(اسکان دائم) خواهم داشت.

️ امید است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت دولت و بهره گیری از پتانسیل عظیم نیروهای مردمی(بسیج) بتواند در کوتاهترین زمان ممکن مراحل اسکان موقت و دائم مناطق روستایی زلزله زده را به اتمام رسانده و برگ زرین دیگری بر افتخارات این نهاد انقلابی بیفزاید..

photo_2017-11-18_21-09-57

 

دیدگاه ها