بروجردی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما؛ غربی ها انتظار دوستی یک طرفه نداشته باشند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: غربی‌ها که در جلسه اخیر شورای امنیت تلاش کردند قطعنامه‌ای علیه ایران صادر کنند، نباید انتظار داشته باشند دوستی ما یک طرفه باشد.

 

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از مسکو، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت نخست ما برای همکاری، چین و روسیه هستند و اگر غربی‌ها هم قواعد بازی را رعایت کنند، علاقمندیم با آن‌ها نیز همکاری کنیم.

علاالدین بروجردی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما در مسکو افزود: غربی‌ها و در راس آن‌ها آمریکا، که در جلسه اخیر شورای امنیت به اتفاق انگلیس و فرانسه تلاش کردند قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران صادر کنند، نباید انتظار داشته باشند دوستی ما یک طرفه باشد.
وی گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران بعد از توافق هسته‌ای تقویت روابط با کشور‌های اروپایی است، اما قرار نیست که این دوستی یک طرفه باشد و آنان به بدخلاقی خود ادامه دهند.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در راس هیات پارلمانی کشورمان برای شرکت در همایش بین المللی اقتصادی ساراتوف وارد فرودگاه ونوکووای مسکو شده بود، عصر امروز پس از توقفی کوتاه در این فرودگاه، عازم شهر ساراتوف شد.
دیدگاه ها