انسجام میان مردم و دولت؛ راز پیروزی ارتش سوریه

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: حماسه پیروزی غوطه و سایر مناطق سوریه با حمایت‌های مردمی رقم خورد.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از دمشق؛ ­هیات پارلمانی کشورمان به ریاست علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دومین روز سفر به دمشق، از محله تازه آزاد شده جوبر در شرق شهر دمشق بازدید کرد.
محله جوبر یکی از مناطق قدیمی دمشق است که در هفت سال گذشته در اشغال تکفیریان تروریستی بوده که تروریستهای مسلح آن را مبدایی برای حملات خمپاره ای خود به محله مسکونی شهر دمشق قرار دادند.

علاء الدین بروجردی رئیس هیات پارلمانی کشورمان در پایان این برنامه تصریح کرد: با وجود حمایتهای عظیم لجستیکی و تسلیحاتی برون مرزی، اما تروریستها شکست خوردند و بعد از هفت سال تسلیم ارتش سوریه شدند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کشورمان گفت: راز پیروزی ارتش سوریه در انسجام میان مردم و دولت است و اگر این حمایت های مردمی نبود ، هرگز حماسه پیروزی غوطه و سایر مناطق سوریه رقم نمی خورد.

 وی افزود: هدف جنگ نیابتی تروریسم علیه سوریه این بود که یکی از مهمترین حلقه های مقاومت شکسته شود ، اما در سایه ایستادگی و رشادت رزمندگان در جبهه سوریه، اکنون این پیروزیهای درخشان را می بینیم.

بروجردی گفت: شاید به همین دلیل بود که محور شرارت مستقیم وارد عمل شده و مراکز نظامی سوریه را هدف قرار می دهد ، ولی باید بداند که محور مقاومت پاسخ کوبنده ای به عربده کشی و جنگ افروزی خود و ابزار در منطقه خواهد داد.

 

دیدگاه ها