بروجردی:اروپا متناسب با تعهدات برجامی خود رفتار کند/ صحبت و بیانیه کارساز نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه اروپایی‌ها باید از شفافیت و شجاعت بیشتری برای مقابله با فشارها و تحریم‌های غیر قانونی آمریکا برخوردار باشند گفت: انتظار جمهوری اسلامی ایران این است که اروپا متناسب با  تعهداتش عمل  کند که در این شرایط وضعیت می‌تواند قابل قبول باشد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
علاالدین بروجردی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علاء الدین بروجردی با اشاره به بسته پیشنهادی کشورهای عضو برجام برای حفظ توافق هسته‌ای گفت: اروپایی‌ها باید از شفافیت، صراحت و شجاعت بیشتری برای تعیین تکلیف مقابل آمریکا برخوردار باشند تا بتوانند در برابر فشارها ناشی از تحریم‌های غیر قانونی و هنجارشکنانه این کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران به دلیل خروج از برجام ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه کلی گویی حلال این مشکل نیست افزود:‌ تعهدات اروپایی‌ها درباره برجام مشخص است؛ لذا باید اروپایی‌ها به کلیه تعهداتشان عمل کرده و اقدامات عملی انجام دهند و دست از کلی گویی و صحبت بردارند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اروپایی‌ها باید در عمل نشان دهند در مقابل تحریم‌ها و فشار آمریکا چطور می‌خواهند بایستند و چه کارهایی را مد نظر قرار دهند؛ لذا صحبت و بیانیه کارساز نیست.

به گزارش ایسنا؛ بروجردی در پایان تاکید کرد:‌ انتظار جمهوری اسلامی ایران آن است که اروپایی‌ها به تعهدات برجامی خود پایبند بوده و متناسب با آن رفتار و عمل کنند. در این شرایط این وضعیت می‌تواند قابل قبول باشد./

دیدگاه ها