بروجردی در واکنش به بستن دفتر آزادیبخش فلسطین در واشنگتن:ترامپ خود فروخته رژیم صهیونیستی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکوم کردن بسته شدن دفتر آزادیبخش فلسطین در واشنگتن، گفت: ترامپ هر امتیازی که صهیونیست‌ها متقاضی آن هستند را در اختیارشان قرار می‌دهد.     
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
علاالدین بروجردی

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تهدید مقامات آمریکایی مبنی بر بسته شدن دفتر سازمان آزادیبخش فلسطیندر واشنگتن، گفت: با توجه به مخالفان جدی ترامپ در داخل هیات حاکمه آمریکا و افکار عمومی این کشور که به شدت حیثیت آمریکا را با رفتارهای غیر معقول و غیر منطقی زیر سوال بردند، ترامپ به شدت تلاش می‌کند تا از ظرفیت نفوذ صهیونیست‌ها استفاده کند.

بستن دفتر آزادیبخش فلسطین در واشنگتن هدف ترامپ برای کسب آراء در انتخابات آینده آمریکا

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ترامپ در تلاش است تا از ظرفیت صهیونیست‌ها در شبکه عظیم تاثیرگذار رسانه‌ای این کشور و در افکار عمومی و لابی صهیونیست برای به دست آوردن آراء در انتخابات آینده استفاده کنند.

وی افزود: ترامپ همچنین هر امتیازی که صهیونیست‌ها متقاضی آن هستند را در اختیارشان قرار می‌دهد و این اقدام اخیر هم حلقه دیگری بر زنجیره طولانی ضد فلسیطینی ترامپ است.

بروجردی یادآور شد: نقطه عطف این نوع اقدامات ترامپ هم انتقال سفارت ایالات متحده به قدس به عنوان پایتخت ابدی فلسطین بود بنابراین به عنوان یکی از نمایندگان اقدام ترامپ را محکوم می کنم.

بستن دفتر آزادیبخش فلسطین در واشنگتن از اعتبار فلسطینان در سازمان ملل نمی‌کاهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بستن دفتر آزادیبخش فلسطین در واشنگتن از قدر و اعتبار فلسطینان در عرصه جهانی از جمله سازمان ملل متحد نمی‌کاهد و این حق مسلم آنهاست که به دیوان بین‌المللی لاهه علیه اقدام آمریکایی‌ها شکایت کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ نشریه وال استریت ژورنال به نقل از مقام های دولت ترامپ گزارش داد که مشاور امنیت ملی کاخ سفید بسته شدن دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن را اعلام می‌کند.

براساس این گزارش، در سخنرانی جان بولتون آمده است: وقتی که فلسطینیان آغاز مذاکرات مستقیم و معنی دار با اسرائیل (رژیم صهیونیستی) را رد می کنند، دولت ترامپ این دفتر را باز نگه نمی دارد./

دیدگاه ها