بروجردی: هیچ گونه زمینه‌ای برای مذاکره با آمریکا وجود ندارد

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیشنهادهای ضد و نقیضی که مسئولان آمریکایی برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌کنند، اظهار داشت: آمریکا با خروج از برجام که در جهت حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته بود، دشمنی خود را با ملت ایران ثابت کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبیعتا با توجه به این دشمنی آشکار هیچ گونه زمینه‌ای برای مذاکره با آمریکا وجود ندارد و آمریکا امروز دشمن آشکار جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به اینکه آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست، بارها در عرصه بین‌المللی اقدام به نقض عهد علیه جمهوری اسلامی ایران کرده است.

پیشنهاد آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران، فقط طرحی برای فریب افکار عمومی جهان است

وی افزود: مذاکره با چنین کشوری اقدام بر ضد منافع ملی است، بنابراین شرایط، ترفند آمریکایی‌ها مبنی بر اعلام آمادگی جهت مذاکره با جمهوری اسلامی ایران، فقط طرحی برای فریب افکار عمومی جهان است.

بروجردی با بیان اینکه دولت باید علت پاسخ منفی به پیشنهاد مذاکره با آمریکا را باید برای افکار عمومی تشریح کند، گفت: مردم ایران نیز قطعا بهتر از دولتمردان آمریکا را می‌شناسند و می دانند که این کشور به هیچ تعهدی پایبند نیست و حاضر نیستند که حیثیت کشور خود را به پای یک ناقض تعهدات هزینه کنند.

دیدگاه ها