بروجردی:احزاب در ۴۰ سال اخیر نقش اثرگذاری نداشته‌اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حزب در تعریف سیاسی خود در جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه جایگاه خود را در سال‌های پس از انقلاب پیدا نکرده و نتوانسته اثرگذاری مثبتی بر تحولات سیاسی و اجتماعی داشته باشد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
علاءالدین بروجردی

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس، اظهار داشت: علیرغم اینکه طرح استانی شدن انتخابات مجلس دارای نکات منفی نیز هست، بسیار مهم است که بعد از گذشت ۴۰ سال در سیاست‌های انتخاباتی بازنگری شود.

نمایندگان باید در صورت استانی شدن انتخابات مجلس، ارتباط خود را با حوزه انتخابیه حفظ کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مورد انتخابات مجلس باید شرایطی را ایجاد کنیم که نیروهای متعهد و کارا به مجلس ورود پیدا کنند.

وی افزود: نماینده‌ها ضمن ضرورت حفظ ارتباط خود با حوزه انتخابیه باید بتوانند به کارهای ملی و ۲ وظیفه قانونگذاری و نظارت بپردازند.

استانی شدن انتخابات مجلس منجر به تقویت اثرگذاری احزاب می‌شود

بروجردی در خصوص اینکه استانی شدن انتخابات مجلس منجر به تقویت اثرگذاری احزاب می‌شود، ادامه داد: احزاب در جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از مسائل نقشی ندارند.

نماینده مردم برورجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: حزب در تعریف سیاسی خود در جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه جایگاه خود را در سال‌های پس از انقلاب پیدا نکرده و نتوانسته اثرگذاری مثبتی بر تحولات سیاسی و اجتماعی داشته باشد.

استانی شدن انتخابات مجلس به احزاب نقش می‌دهد

این نماینده مردم در دوره دهم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار از احزاب این است که نقش آفرینی کنند و نقش آفرینی احزاب نیز به این موضوع بستگی دارد که قانون چقدر به احزاب نقش دهد، در قانون استانی شدن انتخابات مجلس باید به احزاب نقش داده شود./

دیدگاه ها