بروجردی: منافقین بخشی از پازل آمریکایی‌ها علیه ایران در اجلاس امنیتی ورشو

علاء الدین بروجردی معتقد است تکرار برگزاری کنفرانس‌های امنیتی ضدایرانی در اروپا بیانگر استمرار آمریکایی‌ها در سیاست‌های تبلیغاتی خود علیه ایران است.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
علاءالدین بروجردی

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به کنفرانس ضد ایرانی که قرار است ۲۴ و ۲۵ بهمن ما در ورشو برگزار شود، گفت: یکی از سیاست هایی که آمریکایی ها مدتی است اتخاذ کرده اند فشار به کشورها برای اتخاذ رویکرد سیاست ضد جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اخیرا در حوزه اتخاذ سیاست های ضد ایرانی از سوی کشورهای اروپایی تحت فشار آمریکا، شاهد انتقال منافقین به آلبانی و برخی سناریوسازی های کشورهای اروپایی بودیم که نشان می دهد قرار است این سیاست آمریکا استمرار یابد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی باید متناسب با این سیاست ها عکس العمل لازم را از خود نشان داده و بی تفاوت نباشد، عنوان کرد: قطعا باید نسبت به کشوری که میزبانی یک اجلاس ضد ایرانی را می پذیرد عکس العمل نشان داده شده و این مقابله به مثل تا کاهش سطح روابط ادامه یابد تا آنها متوجه باشند در برابر طراحی های شیطانی آمریکا بی تفاوت نخواهیم بود.

بروجردی ادامه داد: بسیاری از کشورهای کوچک اروپایی و غیراروپایی به دنبال تقویت روابط خود با آمریکا هستند و امتیازات ویژه ای در حوزه اقتصادی و نظامی دریافت می کنند و در قبال آن دست به یک سری اقدامات ضد جمهوری اسلامی ایران می زنند.

این عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس دهم با اشاره به حضور سران کشورهای مرتجع عربی منطقه در اجلاس امنیتی ورشو اضافه کرد: از سوی دیگر سیاست عادی سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی مدت ها است از سوی آمریکا دنبال می شود که نمادی از ضعف و خیانت آنها به آرمان های جهان اسلام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با یادآوری این مطلب که منافقین بخشی از پازلی هستند که آمریکایی ها علیه ایران طراحی کرده اند، خاطرنشان ساخت: مدت ها است استفاده از منافقین در دستور کار آمریکا قرار دارد و عملا شاهد بوده ایم که منافقین در طول سال های سخت جنگ تحمیلی نیز نشان داده اند به چه میزان توان خیانت به کشور را دارند و در راستای نیل به اهداف خود اقدام به خودفروشی می کنند.

دیدگاه ها