بروجردی: سرمایه‌گذاری در سوریه و پیشتازی ایران منوط به عزم و اراده دولت و بخش خصوصی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه درهای سوریه به روی سرمایه‌گذاران ایرانی باز است، گفت: دولت و بخش خصوصی باید از توان و ظرفیت حداکثری خود برای سرمایه گذاری در سوریه استفاده کنند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
علاالدین بروجردی

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، سرمایه‌گذاری اقتصادی در سوریه را یادآور شد و گفت: درهای سوریه به روی سرمایگذاران ایران برای حضور در عرصه اقتصاد و بازسازی سوریه باز است، یان سیاست دولت سوریه است لذا هر کوتاهی از طرف ما است.

ایران در روز میوه چینی سوریه باید برای سرمایه‌گذاری از دیگر کشورها پیشی گیرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت و بخش خصوصی باید از توان و ظرفیت حداکثری خود برای سرمایه گذاری در سوریه استفاده کنند به ویژه اینکه ما در دوران سختی‌های سوریه سرمایه گذاری عظیمی کردیم و با نقش آفرینی و مبارزه جهت تحقق امنیت پایدار در سوریه شهید دادیم.

وی افزود: ایران در شرایط کنونی که روز میوه چینی است نباید اجازه دهد که کشورهای دیگر چون عربستان سهودی بر سر سفره آماده بنشینند، در حقیقت به میزانی که ما همت و اراده از خود نشان دهیم، درب های سوریه مقابل ما باز است.

جهانگیری برای بررسی شرایط سرمایه‌گذاری در سوریه به این کشور سفر می‌کند

بروجردی همچنین گفت: معاون اول رئیس جمهور نیز در روزهای آتی و در رأس هیات بلند پایه به سوریه سفر می‌کنند و در مورد همین موضوعات با بشار اسد گفت و گو کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: روسیه و ترکیه قرار نیست ایران را در سوریه دور بزنند، آنها هم با توجه به اقدمات و کمک هایی که کردند به دنبال سرمایه گذاری اقتصادی در این کشور در مسیر بازسازی هستند، لذا ایران هم نباید در این شرایط کوتاهی کند./

دیدگاه ها