بروجردی با تاکید بر ورود سازمان ملل به مساله حملات اسرائیل به سوریه مطرح کرد؛تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی برای بر هم زدن آرامش سوریه

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تلاش مذبوحانه اسرائیل برای بر هم زدن آرامش در سوریه، گفت: سازمان ملل باید به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه ورود کند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
حمله موشکی آمریکا به سوریه

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد و گفت: اسرائیل به لحاظ ایجاد آرامش در سوریه و شکست آمریکا و متحدانش در این منطقه نگران وضعیت امنیتی خود است از این رو مذبوحانه تلاش می‎کند تا به نیروهای خود روحیه و این موفقیت را کم‌رنگ جلوه دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به پاسخ سوری‌ها به این حملات، می‌توانیم حمله رژیم صهیونیست‌ را عملیات شکست خورده تلقی کنیم.

وی افزود: اسرائیل از خروج نظامیان آمریکایی از سوریه نگران است، به همین جهت با این اقدامات نافرجام  به دنبال تثبیت جایگاه خود و از سویی خواهان بر هم خوردن آرامش در سوریه است. در حقیقت هدف رژیم صهیونیستی زیر سوال بردن پیروزی‌های ارتش سوریه و هم‌پیمانان او یعنی گروه مقاومت و روسیه و ترکیه است.

بروجردی: رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا منطقه را به باتلاق جنگ‌ها و مشکلات بکشاند، از طرفی با خروج آمریکا از سوریه هم احساس نگرانی می‌کنند لذا با چنین اقداماتی می‌خواهند فضا را به نفع خود کنند اما نه تنها به نتیجه و موفقیت دست پیدا نخواهند کرد بلکه این اقدامات موجب تضعیف بیشتر آنها در منطقه خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: سازمان ملل ملزم به پیگیری این مساله است، رژیم صهیونیستی به این تجاوزهای آشکار باید پایان دهد. شورای امنیت نیز باید با صدور قطعنامه‌ای رفتارهای نقض کننده امنیت  سوریه توسط این رژیم اشغالگر را محکوم کند.

دیدگاه ها