پیام تسلیت دکتر بروجردی به مناسبت شهادت برادر گرانقدر آقای عبدالرضا بروجی در حمله تروریستی زاهدان

۲۵ بهمن ماه بیست و هشتمین مجروح حمله تروریستی زاهدان برادر گرانقدر آقای عبدالرضا بروجی به خیل شهدای این حادثه تروریستی پیوست.در پی این حادثه

دکتر بروجردی نماینده محترم مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُوا۟ فِى سَبِیلِ ٱللَّـهِ أَمْوَٰتًۢا ۚ بَلْ أَحْیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
و هرگز گمان مبر کسانى که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده‌اند؛ بلکه آنها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.

آمریکای جنایتکار یکبار دیگر توسط مزدوران داخلی خود و گروهک تروریستی جیش الظلم ملت ایران را داغدار نمود و شهد موفقیت این ملت بزرگ را در عرض اندام قدرتمندانه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کام ملت تلخ کرد جمله امام راحل هنوز در گوش همه ما طنین انداز است که “بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.” .
ملت بزرگ ایران در آغاز دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه فرزندان خلف این ملت و شجره طیبه انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حافظان مرزها و تمامیت ارضی کشورمان در یک اقدام زبونانه و جنایت بار و یک حرکت انتحاری که علیه اتوبوس حامل نیروهای سپاه صورت گرفت به شهادت رسیدند بدون تردید بهشت و رضوان الهی جایگاه آنهاست و آنها رستگاران این مسیر هستند .

برادر عزیز و گرانقدر شهید عبدالرضا بروجی برادر گرامی جناب آقای غلامرضا بروجی رئیس دفتر اینجانب در بروجرد در خیل شهدای اخیر قرار داشتند ضمن عرض تسلیت و تبریک به محضر گرانقدر مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و برادر عزیز و گرانقدرم جناب آقای بروجی برای همگی صبر و اجر از درگاه الهی خواستارم.

علاءالدین بروجردی
نماینده مردم شریف شهرستان بروجرد و اشترینان

دیدگاه ها