پیام تبریک علاءالدین بروجردی به سردار سلیمانی برای دریافت نشان ذوالفقار

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سردار سلیمانی برای اعطای نشان ذوالفقار از سوی مقام معظم رهبری تبریک گفت.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی اعطای نشان ذوالفقار بهسردار سلیمانی توسط مقام معظم رهبری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز و چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران، فرزند برومند انقلاب اسلامی و تربیت شده مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است، شخصیتی است که محبوبیتش مصداق بارز آیه شریفه إِنَّ ٱلَّذِینَ ءَامَنُوا۟ وَعَمِلُوا۟ ٱلصَّـٰلِحَـٰتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ ٱلرَّحْمَـٰنُ وُدًّا میباشد.

عشق به حاج قاسم در خارج از مرزهای جغرافیای جمهوری اسلامی ایران کمتر از عشق ملت ما به ایشان نیست. حاج قاسم در میان مردم عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و بسیاری از کشورها و حتی کشورهای فرامنطقه ای یک الگو و یک اسوه است. واقعا به او عشق می ورزند، عکسش را، نامش را، یادش را، شجاعتش را، درایتش را، توانمندی نظامی‌اش را، واقعا می ستایند، ولی درمیان این همه فضائل ماندگار؛ فروتنی و تواضع و اخلاق نیکو و عمل به این اصل قرآنی که أَشِدَّآءُ عَلَى ٱلْکُفَّارِ رُحَمَآءُ بَیْنَهُمْ برتر از اقتدار نظامی او است.

اقتدار او در بعد نظامی و هوشمندی و ابتکار او در اوج خویش است. ولی فضائل اخلاقی و انسانی و به ویژه تدین و خدا محوری بودن او با هیچ مقیاسی و ملاکی قابل اندازه گیری نیست; بنده با افتخار دست این سردار سرافراز را می‌بوسم و مراتب ارادت و احترام چند ده ساله خویش را تکرار می کنم.

ذوالفقار نماد بعد قدرت نظامی و جنگی مولا علی علیه السلام است و تقدیر چه زیبا رقم خورده است که با دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای این نام زیبا و این برترین نشان نظامی جمهوری اسلامی ایران بر سینه ستبر حاج قاسم سلیمانی نشست.

 سردار سرلشکر سلیمانی شما شایسته این مقام والا هستید و سپاس فراوان تقدیم محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی که چنین تصمیمی را اتخاذ فرمودند.

 واقعیت این است که حاج قاسم در دنیا زندگی نمی‌کند؛ چهره نورانی او آخرتی است و آرزوی همیشگی او شهادت در راه خداست. عمر پر برکتش به بلندای آسمان باد و پاداش الهی او بهترین پاداشی است که خداوند به بندگان مخلص خود هدیه می‌کند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

علاءالدین بروجردی

پایان پیام

دیدگاه ها