بروجردی: ایران گام‌های بلندی را در جهت تجدید حیات علمی جهان اسلام برداشته است

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:کشور ما علی رغم همه فشارها و تحریم‌ها بر دانش ها ی نوین دنیا مسلط شد و توانست در واقع یک فصل نوینی از توانمندی کشورهای غیراز  آمریکا و متحدینش را رقم بزند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
علاالدین بروجردی

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  ضمن اشاره به پیشرفت های علمی کشورمان بعد از انقلاب اسلامی،گفت: کشور ما در مصاف علمی با آمریکای انحصارگرا و اروپای انحصارگرا در زمینه مسائل مهم دانش های نوین  مانند دانش هسته‌ای،نانو تکنولوژی،دانش فضایی و دیگر دانش های روز دنیا؛موفق شده ایم و این مسئله مهمی است که اتفاق افتاده است.

ایران در زمینه دانش های نوین فصل جدیدی از توانمندی کشورهای غیر غربی را رقم زده است

نماینده مردم بروجرد و اشتریان درمجلس شورای اسلامی،افزود:کشور ما علی رغم همه فشارها و تحریم‌ها براین دانش ها مسلط شده ایم و توانستیم در واقع یک فصل نوینی از توانمندی کشورهای غیر از  بلوک آمریکا و متحدینش را رقم بزنیم و این مهمترین تحولی است که اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید:

 

بروجردی با اشاره به بیانیه “گام دوم انقلاب”و تاکید مقام معظم رهبری به “دانش” که آشکارترین وسیله‌ی عزّت و قدرت یک کشور است،مطرح کرد:واقعاً عنوان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران در تمدن جدید اسلامی یک تعبیر بسیار هوشمندانه و زیبایی است که مقام معظم رهبری به کار بردند.

 هنوز از قدرت آتشفشان انقلاب اسلامی با گذشت ۴ دهه کاسته نشده است

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود:کشورما گام‌های بلندی را در جهت تجدید حیات علمی جهان اسلام برداشته است و جمهوری اسلامی ایران بدون تردید در این زمینه در صف مقدم قرار دارد.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع که انقلاب اسلامی آتشفشانی است که علی رغم گذشت ۴ دهه از آغاز آن هنوز از قدرت آن کاسته نشده است،تصریح کرد:گرمای روح بخش آتش فشان انقلاب اسلامی ایران  برای جامعه جهانی انرژی زا است و تاثیرگذار است ،با وجود همه توطئه‌ها و تبلیغات تخریبی بسیار گسترده و تحریم‌ها در ارتباط با ماهیت این انقلاب و عنوان کردن ناکارامدی این سازوکار جدید سیاسی جهان؛ با همه اینها با شتاب بسیار قابل توجهی به پیش می رود و در دنیا تاثیرگذار است./

دیدگاه ها