بروجردی: از ظرفیت خیرین به‌ویژه مسکن‌ساز برای بازسازی مناطق استفاده شود

نماینده مردم بروجرد و اشتراین با یادآوری اینکه باید از ظرفیت خیرین به‌ویژه مسکن‌ساز برای بازسازی مناطق استفاده شود، یادآور شد: انتظار می‌رود روی این زخمی که بر پیکره جامعه واردشده یک مرهم درست‌وحسابی بگذاریم.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
علاءالدین بروجردی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی اظهار داشت: انتظار می‌رود دولت به‌فوریت در بودجه اعتبارات مربوط به جبران خسارات سیل را ببیند.

وی با بیان اینکه با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود، بیان کرد: مردم انتظار به‌حق دارند که تدبیر شود تا بتوانند زندگی‌شان را روبه‌راه کنند.

بروجردی با یادآوری اینکه باید از ظرفیت خیرین به‌ویژه مسکن‌ساز برای بازسازی مناطق استفاده شود، یادآور شد: انتظار می‌رود روی این زخمی که بر پیکره جامعه واردشده یک مرهم درست‌وحسابی بگذاریم تا در زمان فعلی به‌عنوان یک راه‌حل مقطعی بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی همچنین به نقش سازمان صداوسیما اشاره کرد و گفت: نباید این حوادث با گذر زمان به دست فراموشی سپرِده شود، باید یک برنامه ثابت گذاشته و ماهی یک‌بار سوال شود از مسئولان و استاندار که در این زمینه چه کردند.

وی با تأکید بر لزوم تعریض مسیل‌ها و لای روبی رودخانه‌ها، خواستار تدوین جدول زمان‌بندی در این زمینه شد و گفت: نباید بعد از پایان این حادثه دچار فراموشی شویم و باید کار به‌صورت مستمر پیش برود.

به گزارش مهر بروجردی خواستار توجه لازم دولت برای پرداخت خسارت‌ها به‌خصوص آسیب‌های وارده به کشاورزان زحمتکش شد.

دیدگاه ها