بروجردی: حضور مسئولین در میهمانی‌های مختلط سفارتخانه‌ها قابل قبول نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفارتخانه‌ها در محدوده خود با فرهنگ همان کشور می‌توانند رفتار می‌کنند اما ورود ایرانیان اعم از مسئولین و شهروندان در این محافل غیرقابل قبول است.

 

 

 

 

علاء الدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نگرانی‌های بوجود آمده از برگزاری  میهمانی‌های مختلط در سفارتخانه‌ها، اظهار داشت: باید نسبت به برگزاری میهمانی‌های مختلط در سفارتخانه‌ها برخورد جدی صورت گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جهت تصمیم گیری دقیق در این زمینه باید اطلاعات اولیه‌ای را بگیریم تا بدانیم در این میهمانی‌ها چه اتفاقاتی رخ داده است.

وی افزود: البته باید توجه داشت که سفارتخانه‌ها در محدوده خود با فرهنگ همان کشور رفتار می‌کنند اما ورود ایرانیان اعم از مسئولین و شهروندان در این محافل غیرقابل قبول است.

بروجردی با اشاره به لزوم پیشگیری در این زمینه‌ها، ادامه داد: تدابیر لازم را باید مسئولین بی اندیشند تا افراد مسئول به این مسائل ورود پیدا نکند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت لزوم موضوع برگزاری میهمانی‌‎های مختلط در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وارد بررسی می‌شوند./

دیدگاه ها