بروجردی تشریح کرد: سرنوشت برجام چه می شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به کاهش تعهدات ایران در برجام تصریح کرد: تصمیم شورای عالی امنیت ملی، در رابطه با تصمیم ایران در برجام بسیار منطقی و اصولی بود که گام اول آن برداشته شد.

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی با اشاره به سرنوشت اجرای برجام، گفت: با توجه به خروج آمریکا از برجام و نقض عهد بین المللی از سوی این کشور، باید گفت این اقدام برای هیمشه محکوم است.

وی افزود: همچنین باید گفت اروپایی‌ها جرات لازم را برای حفظ برجام ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به کاهش تعهدات ایران در برجام تصریح کرد: تصمیم شورای عالی امنیت ملی، در رابطه با تصمیم ایران در برجام  بسیار منطقی و اصولی بود که گام اول آن برداشته شد.
بروجردی با اشاره به اینکه زمان زیادی تا اتمام مهلت ایران به کشور‌های باقی مانده در برجام باقی نمانده است، گفت: در صورتی این کشور‌ها در زمان باقی مانده به تعهداتشان عمل نکنند، قطعا ما گام دوم را در راستای کاهش تعهداتمان در برجام برمی‌داریم.

به گزارش میزان وی بیان داشت: به هرمیزانی که کشور‌های باقی مانده در برجام به ویژه اروپایی‌ها به تعهداتشان به برجام عمل نکنند، ما هم از تعهدات خودمان در این زمینه فاصله می‌گیریم.

دیدگاه ها