بروجردی تشریح کرد: خطای بزرگ وزیر ورزش در سفر اخیر به استان لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ضمن انتقاد از خطای وزیر ورزش در سفر به استان لرستان، گفت: علیرغم استعداد بسیار خوب بروجرد، امکانات دو و میدانی در مرکز استان احداث و افتتاح شده است.

 

 

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص خطایی که وزیر ورزش و جوانان در سفر اخیر به استان لرستان مرتکب شده است، اظهار داشت: در شهرهای مختلف استان قهرمان پرور لرستان، قهرمانان متعددی وجود دارند. در رشته دو میدانی سالهاست که بروجرد دارای چهره های ماندگار ملی و بین‌المللی است.

علیرغم استعداد بسیار خوب بروجرد، امکانات دو و میدانی در مرکز استان متمرکز شده است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمایش سرزمینی شرط اولیه یک مدیریت هوشمندانه است که حکم می‌کند، امکانات ورزشی متناسب با استعداد جوانان آن شهر و بنا بر اصل منطقی توزیع عادلانه امکانات میان شهرهای مختلف کشور تقسیم شود.

وی افزود: متاسفانه علیرغم درخواست‌ها و پیگیری‌های مبتنی بر این واقعیت که قهرمانان دو میدانی از شهر بروجرد در عرصه ملی عرض اندام کرده‌اند، وزارت ورزش ساخت سالن دو میدانی استان لرستان را در مرکز استان احداث و در این سفر افتتاح کرده است.

وزارت ورزش از تمرکز امکانات در مراکز استان‌ها و پایتخت جلوگیری کند

بروجردی ضمن اعتراض به این اقدام غیر منطقی وزارت ورزش، ادامه داد: امیدواریم برای دیگر رشته‌های ورزشی اصل مهم آمایش سرزمین را رعایت کنند و از تمرکز امکانات در مراکز استان ها و کشور جلوگیری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما قهرمانانی مانند احسان مهاجر شجاعی را داریم که تنها مدال آور آسیایی بوده است، گفت: همچنین علی فهیمی نیز چهره بین‌المللی دیگری در عرصه دو و میدانی است، که اهل بروجرد می‌باشد. غلامرضا هدایتی از قهرمانانی است که در سطح بین‌المللی فعالیت داشته و جزو پیشکسوتان ورزشی بروجرد قلمداد می‌شود.

وزارت ورزش به سیاست نادرست توزیع نامناسب امکانات پایان دهد

وی افزود: چهره‌های متعدد دیگری از بروجرد هستند که در بخش ورزش زنان نیز توفیقاتی را به دست آورده‌اند که خانم گودرزی نیز از جمله آن‌ها می‌باشد که در سطح بین‌المللی مدال کسب کرده است.

بروجردی اظهار داشت: منطق و عدالت هر دو حکم می‌کنند تا امکانات متناسب با استعداد شهرها توزیع شود. امیدواریم وزارت ورزش به این سیاست نادرست پایان دهد.

وزارت ورزش پیست دوچرخه سواری را هر چه سریعتر باید در بروجرد احداث کند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود با توجه به اینکه در رشته دوچرخه سواری نیز بروجرد دارای قهرمانان متعددی در سطح ملی مانند آرمین معظمی، کسریٰ باقرپور و سعدی‌پور است که قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارند و تعداد زیادی از زنان ورزشکار نیز اهل بروجرد هستند، امکانات لازم را در این شهرستان احداث کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای جبران خطای وزیر ورزش در سفر اخیر به استان لرستان، وزارت ورزش پیست دوچرخه سواری را هر چه سریعتر باید در بروجرد احداث کند./

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها