بروجردی: مقامات کردستان عراق امنیت تروریست‌های ساکن اقلیم را تأمین نکنند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سپاه در برابر تأمین امنیت کشور هرگز کوتاه نمی‌آید، گفت: جمهوری اسلامی بارها به تروریست‌های حاضر در اقلیم کردستان درباره عدم تعدی به ایران هشدار داده بود که در نهایت به علت بی‌توجهی آنها به هشدارها، پاسخ درخوری را دریافت کردند.

 

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در واکنش به اقدام اخیر سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مقر تروریست‌های در اقلیم کردستان، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظرف چند سال گذشته تحولات مهمی را در غرب کشور به خصوص در برخورد با گروهک های ضد انقلاب رقم زد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تحرکات گسترده گروهک پژاک در خارج از مرزهای ایران در غرب کشور اظهار داشت: در نهایت اقدامات تروریست ها که اخیرا در مرزهای ایران صورت گرفت و منجر به شهادت چند تن از پاسداران شد، از سوی اقدام نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ داده شد.

تروریست‌ها هشدارهای جمهوری اسلامی را نادیده گرفتند و به عواقب آن دچار شدند

وی افزود: اخیرا بسیاری از نقاطی که در طول همه سال های قبل از انقلاب نیز در اختیار آنها بود به طور کامل در اختیار جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

بروجردی ادامه داد: تا کنون بارها هشدار لازم به تروریست ها داده شد که دست از پا خطا نکنند اما تحرکات اخیر آنها باعث شد که نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام نظامی علیه تروریست ها کرده و به دنبال آن هشدار جدی به اقلیم بدهد.

وی اضافه کرد: اقدام سپاه در مقابله با تروریست ها و حفاظت از غرب کشور قابل تقدیر و پیامی است به کل کسانی که دنبال تحرکات تروریستی در مرزهای جمهوری اسلامی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دولت عراق نمی توان اقدامی در حوزه اقلیم انجام دهد، خاطرنشان کرد: از این رو مقامات جمهوری اسلامی هشدار جدی به مقامات اقلیم کردستان عراق داده اند که سرزمین خود را تبدیل به محلی آرام و امن برای تروریست ها نکنند./

دیدگاه ها