واکنش بروجردی به اعتراض برخی نمایندگان کمیسیون امنیت ملی به مواضع ذوالنور،ایران آغاز کننده هیچ جنگی در منطقه نخواهد بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بدون تردید ایران آغاز کننده هیچ جنگی در منطقه نخواهد بود اما قطعا پاسخ ما به هرگونه تجاوزی بسیار سرسختانه، قاطع و سرکوبانه است.

 

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی در خصوص «اعتراض برخی نمایندگان این کمیسیون به سیاست و مواضع ذوالنور» گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در چهارمین سال خود رییسی را انتخاب کرده که حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای ذوالنوری است. باتوجه به اینکه ایشان تازه انتخاب شده‌اند، قضاوت کاملا زودهنگام است.

او در ادامه بیان کرد: باید ببینیم در ادامه فعالیت‌شان مواضع خود را چگونه اتخاذ خواهند کرد. فکر می‌کنم آقای ذوالنوری در مسئولیت ریاست کمیسیون، مسئولانه موضع‌گیری کنند.

به گزارش برنا بروجردی در خصوص اینکه گفته شده برخی نسبت به اظهارنظر آقای ذوالنوری در خصوص حمله ایران به اسرائیل در صورت واکنش آمریکا به ایران موضع گرفته‌اند، گفت: بدون تردید ایران آغاز کننده هیچ جنگی در منطقه نخواهد بود اما قطعا پاسخ ما به هرگونه تجاوزی بسیار سرسختانه، قاطع و سرکوبانه است. این اصل اتخاذ شده ایران به عنوان یک سیاست دائمی است اینکه ما بخواهیم آتش‌افروز معرکه باشیم این اتفاق نمی‌افتد.

کلید واژه‌ها
دیدگاه ها