بروجردی: علت حملات رژیم صهیونیستی به بخش‌هایی از عراق و لبنان چیست؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعقتاد دارد علت حملات رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های حشدالشعبی و بخشی از بیروت، نگرانی ازموفقیت جبهه یکپارچه مقاومت است.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

 

 

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح علت حملات رژیم صهیونیستی به بخش‌هایی از عراق و لبنان، اظهار داشت: جبهه مقاومت را باید یک مجموعه واحد در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی دید و تحولات را بر این اساس تجزیه و تحلیل کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به شکست مزدوران رژیم صهیونیستی، آزادسازی مناطق جدیدی از خاک سوریه و احتمال پاکسازی کامل این مناطق از وجود تروریست‌های مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط دولت سوریه، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا در روند مقتدرانه جبهه مقاومت خلل ایجاد کند.

وی افزود: در صورت پیروزی جبهه مقاومت، دست رژیم صهیونیستی از مزدوران و تروریست‌های تکفیری کوتاه می‌شود.

بروجردی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان و نیروهای فلسطینی مانند حماس، جهاد اسلامی و حشدالشعبی عراق مجوعه یک پارچه‌ای هستند که صهیونیست‌ها از موفقیت‌های روز افزون آن‌ها نگران هستند و علت حملات به پایگاه های حشدالعشبی از این منظر قابل تجزیه و تحلیل است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تحلیلی که سبب شده تا صهیونیست‌ها به پایگاه‌های حشدالعشبی حمله کنند، غلط است زیرا این اقداماتی که صورت می‌دهند موجب می‌شود تا جبهه مقاومت منسجم‌تر و مقاوم‌تر عمل کنند و دشمنان این جبهه، شکست‌های بیشتری را متحمل شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حملات رژیم صهیونیستی به بخشی از بیروت نیز در همین چهارچوب قابل تحلیل است، آن‌‎ها از موفقیت جبهه مقاومت و قدرت آن‌ها در چند سال گذشته به شدت نگران هستند و سعی می‌کنند به حلقه‌های زنجیزه مقاومت آسیب وارد کنند تا امنیت پوشالی خود را حفظ کنند./

دیدگاه ها