رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در بروجرد: با خرید و فروش آراء به شدت برخورد خواهد شد

رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در بروجرد گفت: با خرید و فروش آراء مردمی از سوی نامزدهای انتخاباتی برخورد می‌شود.


 

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، لهراسب چهارمحالی عصر امروز در جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه این شهرستان اظهار کرد: تایید خرید آراء از سوی هر یک از نامزدهای انتخاباتی حوزه بروجرد عدم امضاء اعتبارنامه آنها از سوی هیئت نظارت بر انتخابات را به دنبال دارد.

وی به گوشزد کردن و اخطار دادن به نامزدهای انتخاباتی در صورت گزارش هرگونه تخلف عمدی و سهوی از سوی هیئت نظارت بر انتخابات این شهرستان در وهله اول اشاره و خاطرنشان کرد: عدم توجه نامزدها به این اخطارها برخورد قانونی با آنها را در پی دارد.

رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در بروجرد با اشاره به اینکه تبلیغات انتخاباتی در بروجرد تا کنون روند قانونی خود را طی کرده است، افزود: تا کنون گزارشی مبنی بر تبلیغات غیرقانونی نامزدهای انتخاباتی این شهرستان گزارش نشده است.

چهارمحالی با اشاره به فرصت سه روزه نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود برای حضور در کنار صندوق‌های رای یادآور شد: حضور هر نماینده نامزدهای انتخاباتی در کنار دو صندوق رای مجاز است.

وی با اشاره به لزوم پرهیز نامزدهای انتخاباتی از انتخاب افراد فاقد صلاحیت به عنوان نمایندگان خود در کنار صندوق‌های رای ادامه داد: نمایندگان نامزدها هیچگونه دخالتی در امور و روند انتخابات ندارند.

رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در بروجرد با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی ملزم به رعایت قوانین انتخاباتی تا پایان انتخابات و شمارش آراء هستند، تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی بدانند تا پایان انتخابات نیز با توجه به گزارشات ارسال شده به شورای نگهبان امکان رد صلاحیت آنها وجود دارد.

چهارمحالی با اشاره به اینکه برخی افراد پیش از آغاز ثبت نام و تبلیغات بروجرد را یک خط قرمز می‌دانستند، تصریح کرد: برخلاف نظر این افراد تا کنون کاری خلاف قانون از سوی نامزدهای انتخاباتی این شهرستان انجام نشده است.

مطالب مشابه
دیدگاه ها