حضور پرشور در انتخابات و ارتقاء امنیت ملی

انتخابات یکی از مؤلفه های اصلی دموکراسی در دنیای امروزی است و درصد شرکت کنندگان واجد شرایط در انتخابات مختلف ،گویای پشتیبانی مردم از آن نظام خواهد بود.


نظام جمهوری اسلامی در بدو تولد خود از این روش برای شرکت آزادانه ملت در انتخاب سرنوشت خود بهره جست و به پشتوانه ملت ،نظام جمهوری اسلامی را بنا نهاد.

با نگاهی اجمالی به کشورهای پیرامون خود و بویژه شهرک های شیخ نشین حاشیه خلیج همیشه فارس به این مهم خواهیم رسید که تنها کشوری که ملت خود را در تمام زوایای حکومتی دخیل کرده و به انتخاب آنها احترام می گذارد ، کشوری نیست جزء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

حال باید گفت چه شباهتی میان جبهه های نبرد حق علیه باطل و انتخابات در ایران اسلامی است ، مگر جز این است که در جبهه های جنگ با دشمنان در تمام دنیا و طبق علوم نظامی ، پیاده نظام و نیروی انسانی حرف آخر را می زند و تا زمانی که نیروی انسانی در شهر یا کشوری مستقر نشود خاک آن اشغال نشده است.

براحتی به این نتیجه می رسیم که نیروی انسانی شرکت کننده در جنگ می تواند سرنوشت یک ملت را عوض نماید و همین طور در جبهه انتخابات که از مهمترین رویداد های سیاسی اجتماعی در یک کشور است ، حضور حداکثری به مثابه مشتی آهنین بر سر کشورهای منفور از نظر ملت ایران خواهد بود که از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره می جویند.

براستی چرا برخی عناصر داخلی چشم امید به روباه های پیری دارند که تاریخ ایران مملو از خیانت ها و تجاوز های آنهاست ؟

چرا همیشه کشورهای استعماری نخود همه آش های ما هستند ، مگر ما هم قدرت دخالت در انتخابات آنها را نداریم ؟

روباه پیر چه حقی دارد که از خود لیست انتخاباتی می دهد و امر می کند که به لیست من رأی دهید ، آیا ننگ یک ملت نیست که کمترین توجهی به آنها کند؟

ملت بزرگ ایران اسلامی به این مرحله از بلوغ فکری سیاسی رسیده است که اعتنایی به وسواس خناس روباهان پیر نمی کند و بالعکس این توانایی را دارد که مقابله به مثل نموده و از کاندیداهای انتخاباتی در کشور های استعماری که گرایش بیشتری به ضدیت با صهیونیزم جهانی دارند طرفداری و حمایت کند.

نهایت سخن اینکه ، هر کدام از ما به مانند سربازی هستیم که با حضور در انتخابات می تواند در امنیت ملی کشور خود سهیم باشیم و پایه های قدرت و ابهت کشور اسلامی خودمان را در جهان مستحکم تر کنیم .

انتخابات باشکوه = امنیت و اقتدار ملی

ابراهیم پوربهرام.

مطالب مشابه
دیدگاه ها