مردم بروجرد آماده حضور در انتخابات فردا همه می آیند/۷ اسفند روز خلق حماسه ای دیگر

مردم بروجرد آماده حضور در دو انتخاب مهم ۷ اسفند هستند و همه اقشار مختلف مردم فردا می آیند تا بار دیگر حماسه ای بی نظیر را خلق نمایند.


به گزارش بازتاب بروجرد مردم شهرستان بروجرد همیشه در همه صحنه ها حضوری پر شور داشته و این بار نیز خود را از مدتها قبل برای برگزاری انتخابات گسترده آماده کرده اند.
انتخاباتی که نشان دهنده اقتدار و عزت و همچنین حضوری که گویای پشتوانه نظام است، حضوری که مردم در روز انتخابات به جهانیان نشان می دهند همیشه در صحنه حاضر هستند.
شور و شوق و هیجان برای حضور در انتخابات در بین مردم دیده می شود و رای اولیها امسال با اشتیاق خاصی نخستین تجریه سیاسی و مشارکت را در کشور تجربه می کنند و با رای خود در انتخاب نماینده شهر سهیم می شوند. فرقی ندارد کارمند، بازنشسته، فرهنگی، کشاورز، روستایی و شهری بلکه فردا همه اقشار مختلف مردم با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشته و بر اقتدار این کشور می افزایند.
هر چه حضور ملت ایران فردا در صحنه انتخابات ۷ اسفند ماه پر رنگ تر باشد، یاس دشمنان بیشتر خواهد شد.

حضور مردم دلگرمی و پشتوانه نظام است
رئیس ستاد انتخابات بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: حضور مردم فردا در انتخابات باعث دلگرمی و پشتوانه نظام است.
“احمد گودرزیان ” افزود: ملت ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات نشان می دهند که خواهان ارتقا و بالابردن اقتدار و عظمت هستند.
به گفته وی حضور گسترده مردم در انتخابات سبب افزایش اقتدار نظام خواهد شد.

حضور مردم در انتخابات تجدید بیعت با امام(ره)،شهدا و رهبری است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: حضور مردم در انتخابات تجدید بیعت با امام(ره)،شهدا و رهبری است و این حضور سبب تضمین امنیت کشور می شود.
حجت الاسلام”صادق جعفر پور” افزود: ۷ اسفند روز مهم و سرنوشت سازی است که در این روز دو انتخاب مهم صورت می گیرد.
به گفته وی باید تلاش کرد تا با آگاهی افراد اصلح ،متعهد و گوش به فرمان رهبری را انتخاب نماییم.
وی بیان کرد: امروز دشمنان از حضور ملت ایران در صحنه های مختلف هراس دارند و فردا به انتخابات چشم دوخته اند که هر چه حضور مردم گسترده تر باشد نشان می دهد مردم نسبت به ارزشها و آرمانها پایبند هستند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: ملت ایران اسلامی بار دیگر در روز ۷ اسفند حماسه ای عظیم را خلق می کنند و برگ زرینی دیگر را اضافه خواهند کرد.
به گزارش بازتاب بروجرد با انصراف دو نامزد انتخاباتی در بروجرد هم اکنون ۲۵ نامزد انتخاباتی حضور دارند که از بین آنها دو نفر با آرای مردم انتخاب می شوند.
نویسنده : مرجان سلیمانی

مطالب مشابه