امام جمعه بروجرد در جمع خبرنگاران: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار و دفاع از آرمانهای انقلاب است

امام جمعه بروجرد گفت: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار و دفاع از آرمانهای انقلاب است که امروز با حضورشان در پای صندوقهای رای بار دیگر اقتدار را به جهان نشان می دهند.


به گزارش بازتاب بروجرد حجت الاسلام”حسن ترابی” هنگام رای گیری در مسجد امام(ره) بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: انتخابات در کمال امنیت در حال برگزاری است و بستر برای حضور مردم بسیار فراهم است و مشکل امنتیتی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به ساعات آغازین رای گیری اما حضور مردم در پای صندوق های رای بسیار چشمگیر است.
به گفته وی حضور مردم پر شور و نشاط و نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف مردم  تلاش دارند تا در نخستین لحظه های رای گیری در انتخابات شرکت نمایند و اقتدار را به جهانیان نشان دهند.
حجت الاسلام ترابی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران صبح امروز در انتخابات فرمودند حضور در عرصه انتخابات خیر است و انتخابات یکی از بهترین خیرات برای کشور  و اسلام و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید در انجام امر خیر سرعت و از یکدیگر پیشی بگیریم.
وی بیان کرد: امروز  مردم مومن و انقلابی و ولایتمدار به وظیفه شرعی و ملی خود عمل می کنند و به حقی که جمهوری اسلامی ایران به آنها داده از حقشان استفاده نمایند و نمایندگان اصلح را انتخاب کنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به نتایج انتخابات اظهار داشت: در انتخابات همیشه افرادی که حائز اکثریت آرا هستند به عنوان نمایندگان انتخاب و  معرفی می شوند و همه باید به قانون عمل کنیم، چه اشخاصی که حائز اکثریت آرا می شوند و چه کسانی که نتوانسته اند اکثریت آرا را به دست آورند.
حجت الاسلام ترابی خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها باید به قانون عمل کنند و حرکتی نکنند که دشمن از حرکت آنها سو استفاده نماید.

مطالب مشابه
دیدگاه ها