پیام تسلیت علاالدین بروجردی در پی درگذشت آیت الله آیت اللهی

در پی در گذشت حضرت آیت الله سید عبدالحسین آیت اللهی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیام تسلیتی را صادر کردند. متن کامل این پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر رحلت عالم و عارف بزرگ حضرت آیت‌الله سید عبدالحسین آیت اللهی، بزرگ خاندان آیت اللهی و یادگار مرحوم مجاهد نستوه سید عبدالحسین لاری و که عمر گرانبهای خود را صرف تهذیب نفس، مبارزه با ظلم و خدمت به دین و ترویج فرهنگ اسلامی کرد، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.
ایشان به راستی مصداق بارز «العلماء امناء الرسل» و از جمله یاران نهضت امام خمینی(ره) و از مبارزان و مجاهدان انقلابی در عصر ستمشاهی پهلوی در جهرم بود و در عین حال به عنوان عارفی وارسته در مسیر کمال انسانی و ترویج صفات الهی در جامعه گام بر می‌داشت.
اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این عالم ربانی به ساحت مقدس حضرت ولی عصر -عجل‌الله تعالی فرجه الشریف-، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف شهرستان جهرم برای آن عالم بزرگوار علو درجات مسالت می‌نمایم و از اینکه به دلیل شرکت در مراسم تشییع و تدفین حضرت آیت الله طبسی( تولیت معظم آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان) که با حضور مقام معظم رهبری حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای و مسئولین عالی رتبه نظام در مشهد مقدس، توفیق حضور در مراسم جهرم حاصل نشد از همه مردم شریف جهرم به ویژه بیت معظم له عذرخواهی می نمایم.

علاالدین بروجردی
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها