بروجردی: ایران اسلامی از امنیتی پایدار برخوردار است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در زنجیره طولانی اقتدار ملی حلقه ضعیفی به نام اقتصاد وجود دارد.

به گزارش ایسنا،علاءالدین بروجردی در شورای اداری استان لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد با بیان اینکه مشکلات متعددی در عرصه های مختلف داریم اظهار کرد: یکی از این مشکلات بیکاری است که یک معضل سراسری نیز به حساب می‌آید و امیدواریم در سایه اقتصاد مقاومتی شاهد باز شدن این گره و گره‌های مختلف در سطوح ملی باشیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کشور ایران اسلامی از امنیت پایداری برخوردار است، اضافه کرد: در این اقیانوس پرتلاطم منطقه ایران از امنیت پایداری برخوردار است که این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست.

بروجردی ادامه داد: هر گامی که برای رفع مشکلات اقتصادی می‌خواهیم برداریم بدون امنیت امکان پذیر نیست، اروپاییان نگران امنیت خود هستند ولی موقعی ما را می بینند با تعجب می پرسند که شما چه کار کردید که از این امنیت پایدار برخوردارید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر توطئه و دسیسه‌ای بر ضد کشور ایران اسلامی به فضل خداوند خنثی می‌شود یادآور شد: اقتدار ملی امروز ما بدون تردید بر هیچ کس پوشیده نیست و پس از ۳۷ سال در اوج اقتدار در ابعاد مختلف در منطقه هستیم.

بروجردی افزود:‌ حضور ما در خارج از مرزهای کشور هرچند به صورت مستشاری بسیار تاثیرگذار است اگر این قضیه نبود امروز ما نیز همانند سایر کشورها با مشکلاتی که آن‌ها دارند رنج می بردیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه در زنجیره طولانی اقتدار ملی حلقه ضعیفی به نام اقتصاد داریم و این امر دلایل گوناگونی دارد تصریح کرد: دولت مشکلاتی دارد که از آن جمله می‌توان به بدهی ۵۴۰ هزار میلیارد تومانی اشاره کرد، دولت همه هنر خود را به خرج بدهد می‌تواند حقوق را پرداخت کند.

این نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت‌های ملی یعنی اقتصاد مقاومتی، ما سرمایه‌های عظیم داخلی و خارجی داریم و راه دیگری نداریم به جز استفاده از آن‌ها در راستای رفع مشکلات.

بروجردی با تقدیر از هوشنگ بازوند استاندار لرستان به خاطر اقدامات انجام شده در استان بیان کرد: ظرفیت رهاشده‌ای از جمله مجتمع کشت و صنعت با همت بلند استاندار نجات یافت و امروز صدها نفر در آن مشغول به کارند و بخشی از بیکاری استان را رفع کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به شعار سال نیز گفت: ما باید از شعار فاصله بگیریم و مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

دیدگاه ها