بروجردی:ریاست رژیم صهیونیستی بر کمیته حقوقی سازمان ملل با رای عربستان از مصائب جهان اسلام است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دادگاه بین المللی لاهه بهترین راه برای بازپس گرفتن پول های بلوکه شده ایران توسط آمریکا است.

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ثبت شکایت ایران از آمریکا در دادگاه لاهه، اظهار داشت: ایران سال های در ارتباط با منافع و پول های بلوکه شد توسط آمریکا درگیر دادگاه بین الملل به خصوص دادگاه بین المللی لاهه است.  در مواردی که آمریکا به ملت ما ظلم می‌کند بهترین روش این است که با استفاده از ظرفیت حقوقی بین المللی از منافع ملی دفاع کنیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم شورای اسلامی در ارزیابی دادگاه بین المللی، گفت: ظرف ۳۰ سال گذشته ایران و آمریکا پرونده های متعددی در دادگاه بین المللی لاهه داشته است که در برخی مواد آمریکا محکوم و ناگزیر به پرداخت جریمه شد. بنابراین می توان به این دادگاه امیدوار بود.

ریاست اسراییل بر کمیته حقوقی سازمان ملل با رای اعراب از مصائب جهان اسلام است

وی در ادامه به موضوع ریاست اسرائیل بر کمیته حقوقی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: اسرائیل با رای اعراب بر این کرسی تکیه زده است، این از هم مصائب جهان اسلام در مقطع فعلی است که کشورها عربی و در راس آنها عربستان در کنار رژیم صهیونیستی قرار می گیرد.

بروجردی تاکید کرد: بدون تردید تکیه زدن اسرائیل بر کمیته حقوقی سازمان ملل در جهت مقابل خواست امت اسلامی است و ملت ها عربی به شدت مخالف هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان طور که بدون تردید رژیم صهیونیستی رفتی است و این رژیم جعلی هیچ وقت پایدار نمی ماند،  کسانی هم که از چنین رژیمی حمایت می کنند در واقع در مسیر مشابهی گام بر می دارند./

دیدگاه ها