بروجردی : مجلس و دولت باید موانع تحقق اقتصادی مقاومتی را بردارند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : مجلس شورای اسلامی و دولت باید با همکاری یکدیگر موانع  موجود بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی را بردارند.

به گزارش ایرنا علاء الدین بروجردی روز سه شنبه در آیین آغاز عملیات ساخت ۱۵ باب مدرسه خیر ساز در روستای گنجینه بخش مرکزی بروجرد افزود: با توجه به تحمیل جنک اقتصادی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بسیاری از بخشنامه های دولتی زائد حذف شوند تا بتوانیم یک حرکت جهاد گونه در تحقق اقتصاد داشته باشیم .

وی مهم ترین مساله امروز کشور را اقتصاد دانست و اظهار کرد: در عرصه اقتصاد باید به مبارزه با ترفندهای شوم دشمنان بپردازیم .

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری نقشه راه ملت و مسئولان را اعلام کرده است لذا باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی جهادگونه گام برداریم .

بروجردی با بیان اینکه دولت با توجه به مشکلات فراوان مالی – پولی برای ایجاد اشتغال ندارد گفت : برای ایجاد تحول اقتصادی در کشور کمک بخش خصوصی ضروری است .

وی در خصوص وضعیت شرکت زاگرس خودرو بروجرد اظهار کرد: شرکت بزرک عظیم خودرو با خرید ۷۰ درصد سهام زاگرس خودرو به زودی این شرکت را احیا می کند و نیروهای متخصص این کارخانه را دوباره به کار می گیرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص برجام اظهار کرد: ایران اسلامی گام های بلندی در غنی سازی اورانیم برداشته است که اگر آمریکا و غرب به تعهدات خود در قبال برجام عمل نکنند مجلس – دولت را به ادامه غنی سازی توصیه خواهد کرد .

بروجردی در جمع خبرنگاران بروجرد در خصوص دریافت حقوق های نجومی برخی مدیران گفت : دریافت این مقدار حقوق از سوی مدیران برخی دستگاه ها قابل قبول نیست که ورود سازمان بازرسی کل کشور به این عرصه نقطه پایانی به این ناهنجاری ها خواهد بود .

دیدگاه ها