بروجردی : گروهک تروریستی منافقین؛ ماری در آستین فرانسه

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به مقامات فرانسه توصیه کرد،«نگهداری گروهک تروریستی منافقین در این کشور، پروراندن مار در آستین» است.
علاءالدین بروجردی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، ابتدا به حادثه تروریستی اخیر در شهر نیس فرانسه اشاره کرد و ضمن محکومیت آن گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران محکومیت تروریسم در هر نقطه‌ای از جهان و با هر عنوانی بوده و این حادثه نیز مصداق بارز عملیات تروریستی است.
وی افزود: حادثه تروریستی اخیر در شهر نیس فرانسه از آنجا که منجر  به جان باختن تعداد زیادی انسان بی‌گناه شد، تاسف‌بار بود و محکوم است.
بروجردی اظهار داشت: فرانسه بداند با توجه به سال‌های سختی که بر مردم سوریه گذشت، این کشورها کمک دهنده به گروهک‌های تروریستی تحت عنوان گروه‌های  مخالف دولت سوریه بودند.
وی با بیان اینکه مردم سوریه در این چند سال گذشته رنج‌های زیادی را تجربه کرده‌اند، گفت: امیدواریم شاهد تغییر سیاست فرانسه در قبال منطقه باشیم و این کشور در کنار جمهوری اسلامی ایران مبارزه جدی با تروریسمِ در حال رشد را آغاز کند.
بروجردی با اشاره به جنگیدن هزار و پانصد فرانسوی در کنار گروهک تروریستی داعش، افزود: خطرات آینده فرانسه بیش از امروز است بنابراین یافتن تدابیر  منطقی و حساب‌شده  برای مبارزه با خطرات آتی که اروپا و آمریکا را تهدید می کند، مهم است و لازمه‌ آن ابتدا قطع کمک به تروریست ها و در مرحله دوم مبارزه جدی با آنها بدون محاسبات سیاسی است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه از با انتقاد از سیاست یک بام و دو هوای فرانسه در برخورد با تروریسم گفت: گروهک تروریستی منافقین برغم اینکه عنوان ظاهری خود را تغییر داده و ژست سیاسی گرفته، اما ماهیت تروریستی آنها هیچ تغییری نکرده است.
وی افزود: دست گروهک تروریستی منافقین به خون ۱۷ هزار ایرانی بی گناه آغشته است و تروریست‌ها و کسانی که عامل مستقیم این کشتارها چه در ایران، عراق و در سایر نقاط بودند، در بدنه گروهک تروریستی منافقین حضور داند.
بروجردی تاکید کرد: دفاع دولت فرانسه از گروهک تروریستی منافقین و اجازه برگزاری مراسم به آنها که فرد ابلهی نیز از عربستان در آنجا علیه ایران سخن گفته است، مغایر با روابط رو به گسترش دو جانبه بوده و حمایت از تروریست‌ها تلقی می‌شود.
دیدگاه ها