زاگرس خودرو تا ۲ ماه آینده جذب نیرو خواهد داشت /پروژه سیلیس بروجرد راه‌اندازی می شود

علاءالدین بروجردی نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان از تجدید حیات مجدد ۲ پروژه مهم و زیربنایی شهرستان بروجرد و اشترینان و جذب نیرو در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرانلاین،رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در این خصوص افزود: از پروژه های دیگری که برای مردم بروجرد، علی الخصوص جوانان عزیز مهم است بحث پروژه سیلیس میباشد، که بدلیل مشکلات قضائی سالها متوقف بود.

وی در ادامه تصریح کرد: آقای دکتر مظاهری مجری طرح سیلیس به دعوت اینجانب به بروجرد آمدند و قرار بر این شد که انشاءالله ظرف یکماه آینده حیات مجدد این پروژه و همینطور جذب نیرو انجام شود و طبیعتا تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی جوان ما از این طریق میتوانند موفق به یافتن شغل آبرومندانه شوند.

وی همچنین اضافه کرد: برای نیروهای عادی هم در جاهایی که نیاز به تخصص ندارد، فرصت جدید شغلی ایجاد خواهد شد.

علاءالدین بروجردی نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان در ادامه این مصاحبه افزود: خوشبختانه موضوع چندین ساله خودروسازی بروجرد نیز با ورود عظیم خودرو به این موسسه و خرید ۷۰% از سهام شرکت زاگرس خودرو به سرعت به طرف حل نهایی پیش می رود

بروجردی در ادامه تصریح کرد: هیئتی به کشورهای مالزی و چین ظرف ۲ هفته آینده جهت عقد قراردادهای جدید اعزام خواهد شد.

وی افزود: جذب نیرو توسط عظیم خودرو هم ظرف۱ یا ۲ ما آینده انشاءالله صورت خواهد گرفت و ما شاهد افتتاح یکی دیگر از عظیم ترین پروژه های شهرمان خواهیم بود.

دیدگاه ها