بروجردی: در صورت درخواست آماده تجهیز ارتش لبنان هستیم

به گزارش به نقل از شبکه المنار، «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به لبنان تصریح کرد که در صورت درخواست لبنان جمهوری اسلامی ایران برای تسلیح و تجهیز ارتش این کشور آمادگی دارد.
علاء الدین بروجردی که روز دوشنبه به همراه هیات همراه و «محمد فتحعلی» سفیر ایران در لبنان بر مزار شهید «عماد مغنیه» در ضاحیه جنوبی بیروت حاضر شده بود گفت: همه در جریان نیت صادقانه ایران برای تجهیز ارتش لبنان به منظور مقابله با دشمن اسرائیلی قرار دارند و این نیت همچنان پابرجاست و ما در صورت درخواست مسئولان ذیربط لبنان برای این امر آمادگی داریم.
وی در خصوص موضوعات داخلی لبنان نیز افزود: طرف هایی که جمهوری اسلامی ایران را به اتهامات پوچ و واهی متهم می کنند می دانند که ایران هیچ وقت مانع حل سیاسی موضوعات سیاسی موجود در لبنان نبوده است.
بروجردی همچنین از شهدای حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان و پیروزی های آنها در مقابل دشمن صهیونیستی تمجید کرد. وی در عین حال تصریح کرد که حزب الله نه تنها موجب ثبات و آرامش در لبنان شده بلکه موجبات این امر در کل منطقه را فراهم کرده است.
بروجردی افزود: پس از گذشت پنج سال از بحران سوریه گروه های تروریستی در حال افول هستند که این درستی گزینه های راهبردی ما در منطقه را نشان می دهد.

دیدگاه ها