بروجردی: دستاوردهای جبهه حلب ، نوید پیروزی های بزرگ است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: موفقیت های اخیر ارتش سوریه به ویژه در جبهه حلب ، نوید پیروزی های بزرگی را می دهد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از دمشق ، علاء الدین بروجردی که در صدر هیات پارلمانی کشورمان در دمشق به سر می برد ، این مطلب را پس از دیدار با خانم هدیه عباس رییس مجلس ملی سوریه و در جمع خبرنگاران بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه پیروزی نهایی بر تروریسم نزدیک است، گفت: این سفر با هدف اعلام حمایت مجدد جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه صورت گرفت، کشوری در حماسه بزرگ مبارزه با تروریسم ایستاده است.
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامنی همچنین گفت: مطمئن هستیم که پیروزی متعلق به مردم سوریه است و این کشور از لوث تروریست هایی که از ده ها کشور اعزام شدند ، پاکسازی خواهد شد.
بروجردی همچنین توطئه جدید عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را که عربستان سردمدار آن است، محکوم کرد و گفت: مساله فلسطین را همچنان به عنوان مهمترین مساله سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام می دانیم و مطمئن هستیم پیروزی نهایی متعلق به مردم فلسطین، مقاومت و سوریه است.
وی دیدار با رییس مجلس سوریه با اشاره به روابط دیرینه و مستحکم تهران و دمشق ، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران و سوریه ستون های اصلی محور مقاومت هستند و در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان پیرزوی های اخیر ارتش و رزمندگان مقاومت(در جبهه حلب) بر تروریست های تکفیری که از ده ها کشور برای جنگ علیه محور مقاومت در سوریه جمع شده اند، تبریک گفت و تصریح کرد: اینک پس لرزه های این جنگ تروریستی ، گریبانگیر حامیان تروریست ها به ویژه در اروپا شده است.

دیدگاه ها