بروجردی: سوریه بهای مقاومت در مقابل حامیان تروریسم را می پردازد

به گزارش به نقل از سانا، «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که به دمشق سفر کرده است با «عماد خمیس» نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
«عماد خمیس» در این دیدار تاکید کرد که سوریه به مدد دستاوردهای ارتش سوریه و حکمت و تدبیر رهبران خود و نیز پایداری مردم و حمایت دوستان خود از جمله ایران در مقابل تروریسم به پیروزی خواهد رسید.
وی همچنین بر اهمیت تقویت روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و سوریه و رساندن آن به سطح روابط سیاسی و راهبردی دو کشور تاکید کرد. نخست وزیر سوریه تاکید کرد که دولت سوریه همزمان با پایداری اقتصادی به مبارزه با تروریسم و ریشه کنی آن ادامه می دهد.
از سوی دیگر علاء الدین بروجردی تاکید کرد که روابط دوجانبه سوریه و ایران راهبردی و تاریخی است و ایران همواره از مردم سوریه در مبارزه با تروریسم حمایت کرده است.
بروجردی همچنین تصریح کرد که حوادث حلب نقطه عطفی در روند بحران سوریه است و نشان می دهد که تروریسم گریبانگیر حامیان خود که نقشه بزرگی را علیه سوریه و کل منطقه به اجرا گذاشته اند، خواهد شد. وی همچنین اظهار داشت که سوریه امروز بهای مقاومت در مقابل این نقشه را می پردازد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش از این با «هدیه عباس» رئیس پارلمان سوریه دیدار کرده بود.

دیدگاه ها